نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 25860
تاریخ : 18 دي 1399 ساعت 21:32
دسته : ورزشی
بازدید : 1089
نشست روسای هیات های ورزشی کشتی استان به میزبانی بناب برگزار شدنشست روسای هیات های ورزشی کشتی استان به میزبانی بناب برگزار شد همزمان با 18 دی ماه سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی، نشست روسای هیات های ورزشی کشتی استان به میزبانی شهرستان بناب برگزار شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بناب، همزمان با ۱۸ دی ماه سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی، با حضور علیزاده رئیس هیات کشتی استان، بالغ معاون فرماندار بناب، سید مجید یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان بناب و روسای هیات های کشتی شهرستان های استان، نشست هیات کشتی استان به میزبانی شهرستان بناب برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب در این نشست با اشاره به اینکه کشتی ورزش پر افتخار کشور است، خاطر نشان کرد: بوی پهلوانی و جوانمردی در این رشته ورزشی همیشه جاری بوده و کشتی جایگاه ویژه ای در ورزش کشور دارد.

حمید بالغ با اشاره به وضعیت کرونایی کشور تصریح کرد: متاسفانه با شروع همه گیری کرونا ورزش کشتی با چالش جدی مواجه شد؛ امیدواریم به زودی با شکست کرونا به روزهای خوش گذشته در کشتی ایران بازگردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب نیز در این نشست با اشاره به مشکلات خانه های کشتی در شهرستان ها تصریح کرد: همواره کشتی ورزش اول کشور نامیده می شود ولی متاسفانه این رشته در شهرستان ها همیشه محروم بوده و هیات های کشتی در خانه کشتی شهرستان ها مستاجرند!

سید مجید یزدانی در ادامه با اشاره اینکه کشتی ورزش محرومان است، افزود: انتظار می رود مسئولین ورزشی در سطح ملی و استانی از نظر مالی بهای بیشتری به این ورزش بدهند.

وی همچنین با تاکید بر روحیه پهلوانی و جوانمردی در رشته کشتی خاطرنشان کرد: جایگاه و شان پیشکسوتان این رشته و دست اندر کاران آن باید در اولویت قرار گیرد.

یزدانی در انتها با اشاره به وضعیت کنونی کرونایی افزود: اکنون با وجود شرایط کرونایی بهترین زمان برای آموزش است و ورزش و جوانان بناب نیز آمادگی لازم را برای برگزاری دوره های مجازی مربیگری در رشته های ورزشی بویژه کشتی را دارد.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/25860/