نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 25904
تاریخ : 16 بهمن 1399 ساعت 22:24
دسته : عمرانی
بازدید : 1322
برگزاری مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی 5 باب از مدارس شهرستان بناببرگزاری مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی 5 باب از مدارس شهرستان بناب به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ باب از مدارس شهرستان بناب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب؛ صبح امروز مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ باب از مدارس شهرستان بناب، با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان، فرماندار شهرستان بناب و  معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

با مشارکت بنیاد برکت کلنگ احداث مدرسه ۱۸ کلاسه شهید باکری، مدرسه ۶ کلاسه عترت روستای قشلاق خانه برق، مدرسه شش کلاسه فدک روستای تازه کند زوارق، مدرسه ۶ کلاسه روستای توریستی صور به زمین زده شد، اعتبار پیش بینی شده برای این مدارس ۳۸۰ میلیارد ریال می باشد.

همچنین مدرسه ۳ کلاسه سوم‌خرداد روستای زوارق در زمینی به مساحت ۲۴۸۸ مترمربع و زیر بنای ۴۹۱ مترمربع در ۲ طبقه و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش کارنامه عمرانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب در هفت ماه اخیر حاکی از کلنگ زنی ۱۱ مدرسه می باشد که از این تعداد، ۸ مدرسه شش کلاسه، ۱ مدرسه نه کلاسه، ۱ مدرسه دوازده کلاسه و ۱ مدرسه هجده کلاسه، که از لحاظ آماری جمعا ۸۷ کلاس و به طور میانگین در هر ماه ۱۲ کلاس کلنگ زنی شده است.

همچنین همزمان با مراسم امروز، عملیات اجرایی ۴ پروژه راکد به میمنت دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز گردید که شامل سوله ۷۰۰ متر مربعی هنرستان امام خمینی (ره) نیکان کاوه، مدرسه ۶ کلاسه اسمعیل ظفر با زیربنای ۹۹۰ مترمربع در ۲ طبقه، ساختمان چند منظوره مدرسه شاهد فرقانی با زیربنای ۳۶۰ مترمربع در ۳طبقه و ادامه روند احداث مدرسه ۶ کلاسه تک باغ می باشد.

لازم به ذکر است در حال حاضر پروژه‌های در دست اجرای آموزش و پرورش شهرستان بناب، ۲۳باب مدرسه که از این تعداد ۱۲ مدرسه خیرساز، ۴ مدرسه دولتی و ۷ مدرسه مشارکتی می باشد.

همچنین تعداد مدارس قابل تخریب و نوسازی در شهرستان جمعا ۲۳ مدرسه می باشد که ۱۳مدرسه روستایی و ۱۰ مدرسه شهری را شامل می‌شود.

امیدواریم با روند پیش رو و مشارکت خیرین نیک اندیش در آینده نزدیک شاهد جشن اتمام نوسازی همه مدارس شهرستان بناب باشیم.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/25904/