نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 25983
تاریخ : 16 فروردين 1400 ساعت 16:20
دسته : سایر
بازدید : 871
دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای با ۱۹ فقره سرقت در بنابفرمانده انتظامی شهرستان بناب خبر داددستگیری ۶ سارق حرفه‌ای با ۱۹ فقره سرقت در بناب فرمانده انتظامی بناب از دستگیری شش سارق حرفه‌ای با ۱۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بناب نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان بناب در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو و موتورسیکلت، خانه باغ و احشام در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس و هدفمند، موفق شدند تا در این خصوص، شش نفر سارق را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند. 

سرهنگ سهراب شفقی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به شش فقره سرقت اماکن خصوصی، دو فقره سرقت لوازم داخل خودرو، یک فقره سرقت موتورسیکلت، هشت فقره سرقت از خانه باغ‌ها و دو فقره سرقت احشام اقرار کردند. 

شفقی با اشاره به این‌که در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/25983/