نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 26001
تاریخ : 6 ارديبهشت 1400 ساعت 20:30
دسته : سایر
بازدید : 811
کشف 25 تن سیمان احتکار شده در شهرستان بنابفرمانده انتظامی بنابکشف 25 تن سیمان احتکار شده در شهرستان بناب فرمانده انتظامی بناب از کشف 25 تن سیمان احتکار شده به ارزش 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

به گزارش بناب نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان بناب در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی سیمان در یکی از روستاهای شهرستان بناب، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی پاسگاه خوشه مهر این شهرستان قرار گرفت. 

سرهنگ سهراب شفقی افزود: مأموران پس از شناسایی محل احتکار در یک انبار، ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر 25 تن سیمان که به صورت غیرقانونی احتکار شده بود را کشف کردند. 

این مقام انتظامی ارزش محموله مکشوفه را برابر نظر کارشناسان مربوطه 200 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد:در این زمینه یک نفر پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعاليت افراد فرصت طلب و سودجو در زمينه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/26001/