نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 26002
تاریخ : 6 ارديبهشت 1400 ساعت 22:56
دسته : حوزه و دانشگاه
بازدید : 852
برگزاری دوره DBA دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار برای اولین بار در دانشگاه پیام نور مرکز بناببرگزاری دوره DBA دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار برای اولین بار در دانشگاه پیام نور مرکز بناب رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب از برگزاری دوره DBA دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار برای اولین بار در این مرکز خبر داد.

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بناب، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب گفت: با توجه به گسترش کمی دانشگاه ها در سالهای گذشته و رواج مدرک گرایی و بدنبال آن حجم عظیم فارغ التحصیلان بیکار در جامعه، ضروری است که دانشگاه های ما از مدرک گرایی به سمت توانمند سازی و مهارت محوری متناسب با نیازهای جامعه حرکت کند.

وی افزود: بر همین اساس دانشگاه پیام نور هم با توجه به نیاز روز و بر اساس تفاهم نامه ایی که با وزارت علوم منعقد کرده است در قالب آموزش های آزاد قصد دارد با شناسایی و آینده نگری تحولات جامعه و نیاز های بازار کار دوره هایی تخصصی را تعریف و برگزار کند.

عطاء الله زرفشان تصریح کرد: دوره DBA دکتری حرفه ای مدیریت کسب و کار یکی از این دوره هاست که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد و در حال حاضر با همکاری اساتید برجسته پیام نور منطقه از اواخر سال گذشته در حال برگزاری است و دانش پذیران این دوره را هم اکثرا مدیران و کار آفرینان تشکیل می دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب ابراز امیدواری کرد: این مرکز بتواند این روند را در سال ۱۴۰۰ هم ادامه دهد، البته شرایط کرونایی باعث محدودیت هایی شده است اما می توان با استفاده از بستر فضای مجازی بخشی از این دوره ها را برگزار کرد. رسالت اصلی دانشگاه پیام نور آموزش برای همه هست و این امروز باید بر مبنای رویکرد جدید و نیاز جامعه تعریف شود که بحمدالله این مرکز درحال حاضر در این مسیر حرکت می کند.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/26002/