نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 26014
تاریخ : 22 ارديبهشت 1400 ساعت 19:00
دسته : اقتصادی
بازدید : 598
برنامه 300 هزارتنی صادرات و افزایش 350 هزارتنی تولید در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌هامدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناببرنامه 300 هزارتنی صادرات و افزایش 350 هزارتنی تولید در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: برنامه صادرات فولاد بناب در سال 1400 به میزان 300 هزار تن پیش‌بینی شده است.

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: برنامه صادرات فولاد بناب در سال 1400 به میزان 300 هزار تن پیش‌بینی شده است.

سورنا زمانیان گفت: سال گذشته نیز 89 هزار تن از محصولات فولاد بناب به کشور عراق صادر شد. این شرکت در سال 99 رتبه نخست صادرات فولاد شرکت‌های فولادی کشور را به خود اختصاص داد.

وی افزود: میزان تولید سال 99 فولاد بناب در مجموع به 855 هزارتن شامل ذوب  و نورد رسید و برای سال جاری که "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده، برنامه تولید نیز با 350 هزار تن افزایش نسبت به پارسال، یک میلیون و 200 هزار تن پیش بینی شده است.

زمانیان ادامه داد: با توجه به رشد 3 برابری تولید در فروردین ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل، انتظار می‌رود برنامه‌های تولید و صادرات مجتمع فولاد صنعت بناب در سال جاری به طور کامل محقق شود.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در خصوص برنامه‌های سال جاری گفت: برنامه‌ریزی در حوزه های فنی و مهندسی برای تحقیق و پژوهش، بومی سازی قطعات و كاهش هزینه های تمام شده با برخورداری از توان و دانش کارکنان متخصص مجتمع در دستور كار قرار گرفته است.

زمانیان افزود: همچنین صیانت از نیروی انسانی و ارزش‌گذاری به سرمایه‌های اصلی مجموعه نیز از اولویت های اصلی شركت بوده و در راستای تكریم و حمایت از نیروی کار اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: رشد وارتقا سطح علمی کارکنان، بالابردن سطح کیفی محصول، ارتقا سطح معیشتی نیروها و همچنین طراحی و بازسازی و به‌روز کردن خطوط نوردی از اهم برنامه‌های سال 1400 مجتمع فولاد صنعت بناب است.

مدیرعامل فولاد بناب با بیان اینکه امسال در نمایشگاهها حضور فعالانه خواهیم داشت، تصریح کرد: نوید روزهایی پراز تلاش و پیشرفت را می دهم چرا که فولاد بناب با همت تمام  رده‌های پرسنلی درسال جاری قصد برداشتن موانع پیش رو و رسیدن به قله کمال را دارد که درسایه الطاف بیکران خداوند قادر متعال محقق خواهد شد.

زمانیان درباره آخرین وضعیت فازهای توسعه‌ای فولاد بناب نیز گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا تجهیز کارگاه کرده و امور زیرساخت‌ها و ریلی را در دست اجرا دارد و اکنون حدود 200 نیروی پیمانکار مستقر شده‌اند. گام بعد، شروع توسعه ذوب شاهین از ۳۵۰هزارتن به ۷۵۰هزار تن و سپس طراحی ذوب یک میلیون تنی بیلت واسلب و کارخانه اکسیژن در دستور کاراست که عملیات طراحی و مهندسی آن آغاز شده است.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/26014/