نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 26035
تاریخ : 11 خرداد 1400 ساعت 13:46
دسته : سایر
بازدید : 715
کشف قطعات خودروهای سنگین در بنابکشف قطعات خودروهای سنگین در بناب فرمانده انتظامی استان از کشف قطعات قاچاق خودروهای سنگین به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش بناب نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار حسین عبدی در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بناب حين گشت زني و کنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه کامیون اسکانیا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از کامیون توقیف شده 4 دستگاه موتور ولوو، 2 دستگاه گیربکس ولوو، 15 دستگاه گیربکس رنو کشنده و 58 دستگاه قطعه سنگین دیگر ولوو فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، قطعات به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و متهمان قصد حمل و انتقال آنها به یکی از استان های همجوار را داشتند که دستگیر شدند.

سردار عبدی با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه کامیون اسکانیا توقیف شد، افزود: ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد شده که 2 متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامي آذربایجان شرقی با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد، از آحاد مردم درخواست کرد درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا" با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/26035/