نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 26055
تاریخ : 12 تير 1400 ساعت 23:19
دسته : عمرانی
بازدید : 1357
بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری بناب نیازمند توجه ویژه مسئولین کشوری و استانی می‌باشدفرماندار بناببازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری بناب نیازمند توجه ویژه مسئولین کشوری و استانی می‌باشد جلسه ساماندهی محلات و پروژه های نیمه تمام شهرستان بناب با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد بازآفرینی کشور در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه بررسی وضعیت بافت های فرسوده این شهرستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد بازآفرینی کشور، فرماندار شهرستان بناب، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان بناب با اشاره به وضعیت نامناسب مناطق کم برخوردار شهر بلحاظ زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و ... اظهار داشت: شهرستان بناب بدلیل مهاجر پذیر بودن، بخش زیادی از جمعیت شهری آن در مناطق کم برخوردار ساکن هستند ولی متاسفانه وضعیت محلات و سکونتگاه‌ها در این مناطق از شهر مناسب نبوده و لازم است از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری بمنظور مناسب سازی این بخش از شهر هزینه شود.

شهریار فتحی آسفالت معابر و خیابان‌های محلات کم برخوردار شهر، تکمیل مدرسه، ایجاد فرهنگ سرا و سالن ورزشی را از جمله مطالبات اساسی مردم این مناطق دانسته و از معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان خواست تا توجه ویژه ای نسبت به شهرستان بناب در امر توسعه و باز آفرینی شهری داشته باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه نسبت به قرارگیری مسجد مهرآباد و مسجد میدان در ردیف پروژه های باز آفرینی شهری تاکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد بازآفرینی شهری نیز در این جلسه اقدامات صورت گرفته در خصوص مناسب سازی مناطق کم برخوردار شهری بناب را خوب ارزیابی کرده و اظهار داشت: شهرستان بناب به سرعت در حال بازآفرینی است و همین مسئله مسئولیت مدیران استانی و کشوری را برای تخصیص اعتبارات بمنظور تکمیل پروژه‌های بازآفرینی شهری در شهرستان بناب مضاعف می‌کند.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/26055/