نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 26099
تاریخ : 13 شهريور 1400 ساعت 21:40
دسته : اجتماعی
بازدید : 3187
دستگاه ام آر ای طی چند روز آینده در بناب مستقر میشود/افزایش 3 برابری ظرفیت واکسیناسیون در بناب از فردافرماندار بناب خبر داددستگاه ام آر ای طی چند روز آینده در بناب مستقر میشود/افزایش 3 برابری ظرفیت واکسیناسیون در بناب از فردا فرماندار بناب گفت: طی پیگیری‌های مکرر نماینده مردم بناب درمجلس شورای اسلامی، دستگاه ام آر آی طی چند روز آینده در بیمارستان امام خمینی «ره» شهرستان بناب مستقر خواهد شد.

فرماندار بناب در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه احداث بیمارستان جایگزین ۲۲۰ تختخوابی و اخذ دستگاه ام آر آی، دو مطالبه مهم مردم فهیم بناب در حوزه بهداشت و درمان بود، گفت: امروز خوشحالیم که یکی از این مطالبات محقق شده و با تلاش های تیم مدیریتی شهرستان، علی الخصوص با تلاش‌های بی‌شائبه نماینده بناب، دستگاه ام آر آی برای شهرستان بناب اخذ گردید.

وی با بیان اینکه این دستگاه طی روزهای آینده در بیمارستان بناب مستقر خواهد شد گفت در کل استان تنها ۷ دستگاه ام آر آی وجود دارد که هشتمین دستگاه، ( البته با دقت و قدرت بالاتر و به روز تر از سایر دستگاه‌ها) به ارزش ۳۲۰ میلیارد ریال به بناب اختصاص یافت.

شهریار فتحی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و نماینده بناب، افزود:  وجود این دستگاه در جنوب استان افتخار بزرگی برای شهرستان بناب است و باعث خواهد شد بناب از نظر درمان و پزشکی به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کند.

فتحی برخی انتقادهای مردم از مسئولین را به حق دانست و گفت: برخی از شهروندان سوال می کنند که نتیجه این همه جلسات در تهران و استان چیست؟ در پاسخ این همشهریان عزیز می گوییم اگر تلاش نماینده شما یا مدیران شما در این جلسات نبود، این افتخارات برای شهرستان بناب نصیب نمیشد.

فرماندار بناب با اشاره به وضعیت وخیم اقتصاد کشور خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی در شهرستان بناب کارهای بسیار بزرگی از جمله : اخذ مجوز راه‌اندازی فاز دوم شهرک صنعتی، احداث شهرک های گلخانه ای و دامپروری، آسفالت‌ریزی محدوده پل میدان معلم تا میدان پاسداران به ارزش ۱۰ میلیارد تومان، شروع عملیات کمربندی شرقی به اعتبار بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال و صدها کارهای کوچک و بزرگ و در شان مردم در بحبوحه اوج فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، در شهرستان بناب اتفاق افتاده است.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب از اقدامات جهادگونه دولت سیزدهم ابراز خرسندی کرد و تاکید کرد: روزهای خوبی در پیش روی کشور و به تبع آن در استان و شهرستان بناب با روی کار آمدن دولت جدید ‌پیش بینی می‌کنیم و امیدواریم روزی برسد که از شرمندگی مردم در بیاییم و سربلند از اعتماد آنان، بر این مردم خدمت کنیم.

فتحی در بخش دیگر سخنان خود از افزایش ظرفیت واکسیناسیون در شهرستان بناب خبر داد و گفت: ظرفیت کنونی واکسیناسیون در شهرستان بناب حدود هزار دوز در روز است که با تدابیر و تلاش‌های صورت گرفته ظرفیت واکسیناسیون روزانه در شهرستان بناب از فردا به بالای ۳ هزار دوز افزایش خواهد یافت.

فرماندار بناب تعداد فوتی ها در اثر کرونا را بسیار دردناک دانست و گفت: فوت ۵ نفر طی ۲۴ ساعت در شهرستان بناب و در میان آنها فوت جوانان برای ما بسیار دردآور شده است، تمام تلاش خود خود را به کار بسته ایم تا با دعای خیر مردم و به مدد الهی این آمار را به صفر برسانیم.

وی از مردم درخواست کرد در حق متوفیان خود و بجای احسان های محرم و اربعین، در شرایط فعلی به بیمارستان امام خمینی (ره) بناب در جهت کنترل بیماری کرونا کمک کنند.

فرماندار بناب در خاتمه ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ خیرین این شهرستان گفت: در مقابل این عزیزان سر تعظیم فرود می آورم و دست تک‌تک خیرین را میبوسم که امروزه به داد مردم رسیده و کمک حال حوزه بهداشت و درمان شهرمان هستند.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/26099/