نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 26157
تاریخ : 29 آبان 1400 ساعت 23:41
دسته : اجتماعی
بازدید : 609
دبیرخانه کباب بناب رسمیت پیدا میکنددبیرخانه کباب بناب رسمیت پیدا میکند جلسه هماهنگی و پیگیری شروع به کار دبیرخانه کباب بناب برگزار شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بناب، جلسه هماهنگی و پیگیری شروع به کار دبیرخانه کباب بناب با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، برخی روئسای ادارات و اعضای دبیرخانه در محل فرمانداری برگزار شد.

شهریار فتحی در این جلسه با اشاره به اهمیت برند کباب بناب اظهار داشت: امروزه تک تک شهروندان بنابی در هر کجای دنیا با نامی بنام کباب بناب گفتمان خود را آغاز کرده و بوسیله این برند خوش آوازه، در آن جمع شناخته می شود.

وی افزود: در این جلسه که اهمیت آن بر همگان مشخص است بایستی به جد تلاش شود تا از آبرو و نام شهرستان حفاظت گردد.

فرماندار بناب همدلی و وحدت را عامل موفقیت در پیاده سازی این سیستم عنوان کرد و گفت: اثری که گذشتگان در اختیار ما گذاشتند و ما آن را امروزه به ارث بردیم باید به درستی از آن استفاده نموده و متولیان امر نیز با مودت و یکپارچگی کارهای آن را پیش برده و ما نیز تمام قد حمایت میکنیم.
گفتنی است دبیرخانه کباب بناب متشکل از اعضای اتحادیه کباب پزان بناب و شعبات سایر شهرهای کشور بصورت فراخوان تشکیل گردیده است.

این دبیرخانه با نام کباب ساطوری بناب آذربایجان در ثبت شرکتها و مالکیت های صنعتی با تمام تجهیزات مصرفی ثبت گردیده و نشان تجاری به خود اختصاص داده است.

 همچنین اعضای هئیت مدیره این دبیرخانه انتخاب و با رای اکثریت آقای رحیم خجسته بعنوان رئیس هئیت مدیره و آقای جعفر کریم زاده بعنوان مدیرعامل آن انتخاب شده اند.
اقدامات آتی این دبیرخانه نظارت و بازرسی، عضو گیری از شعبات کباب بناب در کل کشور و اعطای نمایندگی آن بصورت رسمی و همچنین حفظ و حراست از برند کباب بناب با توجه به شیوه نامه مصوب دبیرخانه خواهد بود.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر گردید حمام مسجد مهرآباد بعنوان مکان دائمی دبیرخانه، کارهای اداری آن را انجام داده و شهرداری و اداره میراث فرهنگی و گردشگری حمایت های لازم را داشته باشند.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/26157/