نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 26160
تاریخ : 30 آبان 1400 ساعت 23:22
دسته : فرهنگی
بازدید : 566
ضرورت پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری به کتابخانه هاضرورت پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری به کتابخانه ها فرماندار بناب از عدم پرداخت نیم درصد بودجه شهرداری به کتابخانه های عمومی انتقاد کرد

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، فرماندار بناب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب گفت: کتابخانه های شهرستان بناب متأسفانه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و بایستی به وضعیت این کتابخانه ها رسیدگی شود.

شهریار فتحی با گرامیداشت هفته کتاب خاطرنشان کرد: کتابخانه های شهرستان در نقاط پرتردد و شلوغی قرار گرفته‌اند که امکان مطالعه را از کتابخوان ها گرفته است و جا دارد برای مطالعه مردم فضای آرامی را مهیا کنیم.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با انتقاد از عدم پرداخت نیم درصد بودجه شهرداری به کتابخانه های عمومی تصریح کرد: علیرغم اینکه این موضوع یک قانون است ولی شهرداری همکاری لازم را نداشته و این در حالی است که می‌شود با پرداخت به موقع این نیم درصد خیلی از مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان را برطرف کرد و امیدواریم شورا و شهرداری با پرداخت نیم درصد بودجه شهرداری در رفع مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان تسریع کنند.

فتحی با تبریک هفته بسیج یادآور شد: در طول ۴۳ سال گذشته هر جا خدمت بی منتی بوده است، بسیجیان حضور پررنگی در آن داشته‌اند.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/26160/