نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 26161
تاریخ : 30 آبان 1400 ساعت 23:34
دسته : اجتماعی
بازدید : 502
راه اندازی و ایجاد دکه به بهانه درآمدزایی برای یک اداره ممنوعراه اندازی و ایجاد دکه به بهانه درآمدزایی برای یک اداره ممنوع فرمانده انتظامی شهرستان گفت راه اندازی و ایجاد دکه به بهانه درآمدزایی برای یک اداره ممنوع است.

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، فرمانده نیروی انتظامی بناب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان از ایجاد و افزایش قارچ گونه دکه‌های اغذیه فروشی در میادین شهر به شدت انتقاد کرد.

سرهنگ سهراب شفقی با انتقاد از رشد قارچ گونه دکه‌ها در مبادی ورودی شهر و میادین گفت: نباید به هر قیمتی چهره شهر را زشت کنیم و قرار نیست به خاطر درآمدزایی برای یک اداره چهره و نمای ورودی شهر را مخدوش کنیم و از ارگان‌های مربوطه تقاضا دارم هرچه سریع‌تر نسبت به عدم صدور مجوز و جمع آوری دکه‌های موجود اهتمام لازم را داشته باشند.

این افسر انتظامی با بیان اینکه برگزاری هرگونه کنسرت و مراسم عروسی در تالارهای شهرستان بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان ممنوع است؛ تصریح کرد: برخی از این تالارها قبح شکنی را تا حدی پیش برده‌اند که در صدد برگزاری مراسم مختلط در این تالارها نیز هستند.

شفقی در ادامه اذعان کرد: اگر برای برگزاری مراسم در تالارها اجازه داده شده، لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مساجد شهرستان نیز برای برگزاری مجالس ترحیم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی باز شوند.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/26161/