نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 26197
تاریخ : 12 بهمن 1400 ساعت 23:03
دسته : سیاسی
بازدید : 983
امام خمینی شعار هیهات من الذله را در عمل تحقق بخشیدفرماندار بنابامام خمینی شعار هیهات من الذله را در عمل تحقق بخشید مراسم استقبال از آفتاب و گلباران تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) در بناب برگزار شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، شهریار فتحی در مراسم استقبال از آفتاب با اشاره به ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در تاریخ ۱۲ بهمن ماه اظهار داشت: امام خمینی توانست در برابر یک رژیم تا بن دندان مسلح با توکل به خداوند و سلاح ایمان بایستد در زمانی که کسی جرات اظهار نظر نداشت.

فرماندار بناب با بیان اینکه امام خمینی به تنهایی در برابر این رژیم فاسد ایستاد و ۱۵ سال تبعید ذره ای خلل در عزم و اراده ایشان ایجا نکرد، گفت: امام با ورود تاریخی خود به خاک پاک ایران اسلامی در ۱۲ بهمن برگ زرینی در تاریخ کشور را رقم زد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به ضرورت درس پذیری و قدم گذاشتن در مکتب امام خمینی (ره) گفت: ایشان به معنای واقعی کلمه پیرو مکتب سیدالشهدا بودند که در آن شعار هیهات من الذله را نه در زبان بلکه در عمل بجای آوردند.

وی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی را احیای اسلام و آموزه های آن که به دست فراموشی سپرده شده بود دانست و گفت: نهال انقلاب اسلامی که به دستان مبارک امام خمینی در ۱۲ بهمن ماه ۵۷ غرس گشته بود با خون شهدا آبیاری گشته و با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز پس از ۴۳ سال درخت تناوری گشته که در تمامی عرصه ها اقتصادی، فرهنگی، نظامی، پزشکی، سیاسی و ... موفق بوده و بدون وابستگی به شرق و غرب این موفقیت را مدیون جوانان غیور خود می باشد.

فتحی در همین رابطه به پیشرفت های نظامی از جمله ساخت موشک های نقطه زن و ... اشاره کرد و گفت: البته دشمن می خواهد دستاوردها را ناچیز نشان دهد و با برنامه ریزی در اتاق فکر خود و رسانه های وابسته و جنگ اقتصادی به ایجاد نارضایتی در بین مردم دامن بزند که این مسئله در سایه اتحاد بین مسئولین و مردم عزیز و در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب هیچ گاه به وقوع نخواهد پیوست.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/26197/