نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 26198
تاریخ : 12 بهمن 1400 ساعت 23:38
دسته : سیاسی
بازدید : 969
تبیین دستاوردهای نظام باعث ناامیدی دشمنان خواهد شدامام جمعه بنابتبیین دستاوردهای نظام باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد امام جمعه بناب گفت: دشمن امروز تلاش می کند تا دستاوردهای انقلاب را کمرنگ نشان دهد، چرا که دستاوردهای انقلاب اسلامی باعث ناامیدی آنها شده است.

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در جمع اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان بناب ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و نهضت اسلامی ایران اظهار کرد: امام راحل(ره) در عصر ستم شاهی پرچم استقلال و آزادی کشور را برافراشت و با کمک مردم آگاه ایران انقلاب را به ثمر رساند.

وی افزود: ملت ایران در ۴۳ سال گذشته انقلاب به رغم فشارهای که به آنها تحمیل شد، مستقل و سرافراز ایستادند و فشارها را تحمل کردند و حتی از جان خود گذشتند اما پای آرمان های خود ایستادند.

امام جمعه بناب با بیان اینکه دشمنان اعتراف کرده اند که فشارهای آنان اثری بر ملت ایران نداشته است؛ خاطرنشان کرد: روزگاری تصور می کردند انقلاب ایران چند ماه دوام نمی آورد ولی امروز تمام آزادی خواهان دنیا ایران و انقلاب اسلامی ایران را قبله آمال خود می دانند.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تأکید بر مردمی برگزار شدن جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، درگذشت مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

فرماندار بناب نیز در این جلسه گفت: هرچند دشمن با سیاه نمایی سعی می کند مردم انقلاب اسلامی را فراموش کنند اما برگزاری برنامه ها و جشن ایام الله دهه مبارک فجر باعث می شود تا مردم دستاوردهای انقلاب را به خاطر بیاورند.

شهریار فتحی اظهار کرد: کمرنگ کردن هدف ها و آرمان های انقلاب و به فراموشی سپردن انقلاب از مهم ترین دسیسه های دشمنان در شرایط کنونی به شمار می رود اما دهه مبارک فجر تجسم اراده و عظمت امام راحل(ره) است.

وی تأکید کرد: دهه فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است و در این ایام باید برنامه های وحدت آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش ها و هدف های انقلاب اسلامی برگزار شود.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه با کمی مقاومت و استقامت از مشکلات اقتصادی نیز رهایی خواهیم یافت؛ تأکید کرد: به رغم تحریم ها و تنگناهای مالی کارهای بزرگی در سطح شهرستان بناب انجام شده و در جریان سال ۱۴۰۰ دولت برای انجام پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی و صنعتی در سطح شهرستان بناب بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است که تعدادی از این پروژه ها در طول ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می شود و مردم از خدمات نظام بهره مند خواهند شد.

فتحی همچنین از صادرات ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات از شهرستان بناب در سال جاری خبر داد و گفت: با افزایش یکصد هکتاری شهرک صنعتی بناب زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان در این واحدها فراهم خواهد شد.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از پروژه ها و طرح های در حال تکمیل، سال ۱۴۰۱ شهرستان بناب به نگین شهرهای شمال  غرب کشور تبدیل خواهد شد.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب هم در این جلسه گفت: بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و هر روز شاهد بالندگی و پیشرفت در عرصه های مختلف هستیم.

سرهنگ یحیی حیدری با بیان اینکه رمز موفقیت کشور ایستادگی و صلابت است و باید به مطالبه به حق مردم توجه شود؛ افزود: تلاش دشمنان در فضای مجازی ترویج فتنه و ناامید کردن مردم است که باید با بصیرت افزایی و تبیین برنامه های انقلاب اسلامی با آنها مقابله کنیم و این رسالت بر عهده تمام مسئولین است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب از برگزاری بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه در طول ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برپایی میز خدمت در مصلای اعظم، ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی، برگزاری یادواره های مختلف شهدا در شهر و روستاهای اطراف و افتتاح پروژه های عمرانی از جمله برنامه های شاخص دهه مبارک فجر در شهرستان است.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/26198/