نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 5927
تاریخ : 16 شهريور 1392 ساعت 13:57
دسته : ورزشی مصاحبه
بازدید : 4636
مصاحبه اختصاصی بناب نیوز با مسعود مرادیمصاحبه اختصاصی بناب نیوز با مسعود مرادی  چندی پیش خبری در سایت قرار دادیم مبنی بر برگزاری کلاس های توجیهی داوران استان که قرار بود به میزبانی بناب  و با حضور مدرس رسمی   AFC و FIFA  و داور بین المللی  کشورمان آقای مسعود مرادی برگزار شود.

 چندی پیش خبری در سایت قرار دادیم مبنی بر برگزاری کلاس های توجیهی داوران استان که قرار بود به میزبانی بناب  و با حضور مدرس رسمی   AFC و FIFA  و داور بین المللی  کشورمان آقای مسعود مرادی برگزار شود.

همین بهانه ای شد تا ظهر یک روز گرم تابستان در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد که محل برگزاری کلاس ها بود حضور پیدا کرده و گفتگویی کوتاه با این ایشان داشته باشیم.

  بناب نیوز: با سلام و ضمن خوش آمد گویی به جنابعالی ؛ لطفا در مورد فلسفه تشکیل چنین کلاس هایی برای مخاطبین بناب نیوز توضیحاتی رو بفرمایین: با سلام خدمت شما و همکارانتون در سایت خبری بناب نیوز و مردم مهمان نواز بناب ، خدمتتون عرض کنم کلاس هایی که هم اکنون شاهد برگزاری آنها می باشید در حقیقت کلاس های توجیهی پیش فصل می باشد که هر استانی برای آماده سازی داوران و مروری بر قوانین و به روز کردن اطلاعات آنها برگزار می نماید.

بناب نیوز: در حقیقت می تونیم بگیم هدف از این کلاس ها آموزش هر چه بیشتر داوران و آشنایی آنها با مسائل روز داوریست؟ بله همونطوریکه اشاره فرمودین در این کلاس ها داوران زیر30 سال استان با آخرین اصلاحیه های کمیته داوران آشنایی پیدا کرده و علاوه بر این با تبادل نظر بین داوران آنها از نظر روحی و روانی برای مسابقات اماده می شوند.

باید توجه داشت هر استانی در زمینه برگزاری کلاس ها پیش رو بوده باشد داوران این استان از این قضیه بهره برده و بهتر و زودتر آماده سوت زدن در میادین فوتبال خواهند بود.

پس در یک جمع بندی می توان هدف این کلاس ها را یکسان سازی اطلاعات داوران در سطح کشور دانست تا همه داوران قضاوت یکسانی و بالایی را از خودشان نشان دهند.

  بناب نیوز: سطح برگزاری کلاس ها و شرکت کنندگان را چگونه ارزیابی می کنید؟ خوشبختانه سطح کلاس ها در شهرستان بناب بسیار بالا بوده و بنده به شخصه خوشحال هستم که در کلاس هایی حضور دارم که واقعا جوانان از سطح اطلاعات و تحصیلات خوبی برخوردار هستند و امید این می رود که از بین این جوانان داوران خوبی به جامعه داوری کشور معرفی شود.

بناب نیوز: با توجه به سابقه حضور داوران استان و شهرستان بناب در لیگ برتر ، سطح داوری استان را چگونه می بینید؟ استان آذربایجان شرقی از سال های قبل از حضور داورانی خوب و بین المللی بهره مند بوده و افرادی همچون رحیمی مقدم و شجاعی و سایر عزیزان داورانی تاثیر گذار در امر داوری کشور بوده اند.

این استان همانطوری که فوتبالش در سطح بالایی قرار دارد ؛ داوری آن نیز در سطح خوبی قرار داشته و این دو می توانند مکملی برای رشد یکدیگر باشند.

سطح داوری شهرستان بناب نیز با داشتن داوران لیگ برتری همچون آقای حاج بابایی و علاقه ای که جوانان این شهرستان به داوری دارند، در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

  بناب نیوز: از اینکه وقتتون رو در اختیار ما قرار دادین و لابلای برنامه فشردتون ؛ مصاحبه بناب نیوز رو قبول کردین بسیار از شما ممنونیم .

در پایان اگر حرفی دارین در خدمتتون هستیم: بنده هم از شما نهایت تشکر رو دارم که تشریف آوردین و اخبار برگزاری کلاس ها رو پوشش دادین.

در این چند روزی که بنده در بناب تشریف داشتم دوستان و مسئولین بنده رو واقعا مورد لطف قرار دادن  و جا داره از میزبانی بسیار خوب بناب و حسن برگزاری کلاس ها تشکر کنم .

  در پایان این جلسه نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض خیر مقدم و خسته نباشید به میهمانان محترم ؛ ابراز امیدواری کرد با تشکیل این چنین کلاس هایی و حضور داوران بین المللی زمینه رشد داوران جوان شهرستان و استان فراهم آید.

باقری بنابی همچنین تصریح کرد جوانان علاوه بر بعد جسمی باید به بعد روحی خود نیز توجه داشته و هر دو بعد را تعالی بخشند.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/5927/