چهارمین جشنواره موسیقی «آوای انتظار» به کار خود پایان داد

محمد دادی معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی پیش‌ازظهر امروز در آیین اختتامیه این جشنواره در سخنانی از هنر به عنوان بهترین و لطیف‌ترین ابزار برای ترویج و تبیین فرهنگ مهدویت و انتظار نام برد.

وی گفت: هنر باعث ماندگاری هر نوع واقعه تاریخـی مـی‌شود و از موسیقی به عنوان یکی از شاخه‌های هنر می‌توان با روش‌های اصیل و سالم بهره گرفت.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره موسیقی «آوای انتظار» شهرستان بناب افزود: هنر می‌تواند به عنوان تأثیرگذارترین عنصر در جامعه عمل کند.

دادی در بخشی از سخنان خود اظهار امیدواری کرد تمام هنرمندان به ویژه آنهایی که در عرصه موسیقی تلاش می‌کنند، بتوانند در این عرصه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنند.

در چهارمین جشنواره «آوای انتظار» بناب 62 هنرمند از شهرستان بناب و شهرهای همجوار شرکت داشتند و پس از بازبینی آثار رسیده توسط گروه داوران 46 نفر به بخش نهایی جشنواره راه یافتند که طی دو روز در بخش «عاشیقلار» و «موسیقی سنتی» شامل رشته‌های تک‌خوانی و تکنوازی برنامه خود را اجرا کردند.

چهارمین جشنواره موسیقی «آوای انتظار» شهرستان بناب روزهای 13و 14 تیرماه با حضور هنرمندان عرصه موسیقی و در میان استقبال بی‌نظیر هنردوستان و علاقمندان به موسیقی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب برگزار شد.