بسمه تعالی دومین همایش دانشجویان بنابی داخل و خارج کشور دانشگاه بناب در نظر دارد جهت معرفی ظرفیت های موجود در دانشگاه های شهرستان و ارتباط مستمر و سازنده با دانشجویان بنابی، «دومین همایش دانشجویان بنابی داخل و خارج کشور» را در تاریخ 1393/06/06 با همکاری دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور، برگزار نماید.

لذا از کلیه عزیزان دانشجو در تمامی مقاطع تحصیلی جهت ثبت نام در همایش و اعلام نظر دعوت بعمل می آید.

دانشجویانی که علاقمند به ارائه مقاله بصورت پوستر در طول برگزاری همایش هستند، می توانند مقالات خود را در رابطه با محورهای همایش و در راستای معرفی نقاط ضعف و قوت شهرستان بناب و ارائه راهکارهای عملیاتی به مسئولان محترم شهرستان، به پست الکترونیکی همایش به آدرس bonab.

student@bonabu.

ac.

ir حداکثر تا تاریخ 1393/05/15 ارسال نمایند.

مقالات ارسالی بایستی حداکثر در 4 صفحه A4، با فاصله سطر یک، قلم BNazanin 13، حاشیه از بالا، پایین و چپ 2/5 سانتی متر و راست 3/5 سانتی متر، تحت نرم افزار Office Word تهیه شود.

افرادی که مقالات آنها مورد پذیرش قرار می گیرد، بایستی پوستر مقاله را بصورت عمودی و در ابعاد 120×80 سانتی متر تهیه کرده و در روز همایش به همراه داشته باشند تا در محل های تعیین شده در معرض دید شرکت کنندگان قرار گیرد.

به سه پوستر برگزیده، جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

کمیته برگزاری همایش در نظر دارد با تاسیس شورای مرکزی برگزاری سومین همایش دانشجویان بنابی داخل و خارج کشور، در راستای مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان در برنامه ریزی و برگزاری همایش سال بعد قدم بردارد.

لذا از افرادی که تمایل به مشارکت در انجام و برگزاری آن دارند خواهشمند است در قسمت ثبت نام در انتخابات مربوطه نیز شرکت نمایند.

تاریخ های مهم: آخرین مهلت ارسال مقالات: 93/5/15 آخرین مهلت ثبت نام در همایش بدون مقاله: 93/5/31 تاریخ اعلام نتایج مقالات: 93/6/1 برگزاری همایش: 93/6/6 (جهت ثبت نام بر روی پوستر کلیک کنید) کمیته برگزاری دومین همایش دانشجویان بنابی داخل و خارج کشور دانشگاه بناب .