برگزاری مراسم های مختلف ماه مبارک رمضان در 100 مسجد شهرستان بناب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب از برگزاری مراسم های مختلف ماه مبارک رمضان در 100 مسجد این شهرستان خبر داد.

به گزارش بناب نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام رسول یگانه شامگاه چهارشنبه در ضیافت افطاری علما و روحانیون شهرستان بناب با تاکید بر ضرورت برگزاری نمازهای پرشور و پرتعداد به صورت جماعت گفت: بناب 180 باب مسجد دارد که در بیش از 100 مسجد با اعزام مبلغ و روحانی، نماز جماعت در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی از اعزام 100 نفر از مبلغان مذهبی و روحانیون به مساجد شهرها و روستاهای مختلف بناب خبر داد و افزود: باید با برگزاری برنامه ها و نیز سخنرانی علما جوانان و نوجوانان را به مساجد جذب کرده و آنها را از خطرات موجود حفظ کنیم.

حجت الاسلام یگانه با تاکید مجدد بر برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در 100 مسجد شهرستان بناب گفت: همه این مساجد در ماه مبارک رمضان فعال بوده و آماده میزبانی از روزه داران و میهمانان شهرستان بناب هستند.

وی تعداد علمای اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم به بناب را 25 نفر اعلام کرد و گفت: هرشب با همکاری و تعامل مردم و هیئت امنای مساجد برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی و سخنرانی در مساجد بناب طی ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

حجت الاسلام یگانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آثار و برکات روزه گفت: در ماه مبارک رمضان شیطان در غول و زنجیر است و روزه دار با پاکی قلب با معبود درد و دل می کند و از درگاه خدای متعال طلب بخشش و آمرزش می کند.