تغییر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب

ظهر امروز در مراسمی که در سالن مجتمع فرهنگی فرهنگی بناب برگزار شد از خدمات 3 ساله فریدون نبی قدیم تقدیر و پورحمزه معاون این اداره بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب منصوب شد.

در این دیدار که با حضور نوری معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همراه بود نبی قدیم مهمترین اقدامات انجام گرفته در طول دوره ی مدیریت خود را افزایش تعداد انجمن های بناب به 4 عدد دانست.

به گفته وی انجمن های خوشنویسی و هنرهای تجسمی در سالجاری شروع به فعالیت کرده اند.

نبی قدیم همچنین از تلاش برای اخذ مجوز فعالیت انجمن های موسیقی و سینمای جوان خبر داد.

فریدون نبی قدیم در بخش دیگری از سخنانش برگزاری فعالیت ها و جشنواره های متعدد نظیر جشنواره شهر غدیریه و جشنواره تئاتر را از اقدامات شاخص دوران مدیریت خود ذکر کرد.

رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت های عمرانی اداره تحت مدیریت خود پرداخت و تکمیل سالن جدید مجتمع فرهنگی هنری بناب را اقدامی قابل توجه خواند و ابراز امیدواری کرد که ساختمان اداری جدیدی در کنار این سالن احداث شود.

وی همچنین از احداث نگارخانه ی مجتمع فرهنگی هنری بناب خبر داد و افزود: با نصب چراغهای این نگارخانه بزودی از آن بهره برداری خواهد شد.

وی در پایان از مدیران استان خواست  نوجه بیشتری به فعالیت های فرهنگی و هنری بناب نشان داده و زمینه ی شکوفایی استعدادهای موجود در شهرستان را فراهم آورند.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی پور حمزه به وی اهدا گردیده و هنرمندان بنابی با اهدای هدایایی از زحمات فریدون نبی قدیم در دوران مدیریتش قدردانی کردند.