امیری: دانشگاه آزاد اسلامی بناب در 50 رشته بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بناب از پذیرش بدون آزمون دانشجو در 50 رشته و مقاطع تحصیلی مختلف خبر داد.

به گزارش بناب نیوز به نقل از دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی بناب، احمد امیری در این باره اظهار کرد: این دانشگاه در 50 رشته تحصیلی از مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته تا کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای ترم پاییزی سال تحصیلی جاری ثبت نام می کند.

وی افزود: در میان رشته های تحصیلی واحد بناب برخی رشته های فنی و مهندسی هستند که در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شمال غرب کشور بی نظیر است.

امیری اظهارکرد: این دانشگاه بهترین امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی را برای دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در این واحد فراهم کرده است.

به گفته احمد امیری هم اکنون بیش از 6500 نفر دانشجو در 90رشته تحصیلی مقاطع کاردانی تا کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی بناب مشغول به تحصیل هستند و 303 نفر استاد مدعو و هیئت علمی مسئولیت تعلیم و تربیت آنها را بر عهده دارند.

امیری خاطرنشان کرد: با توجه به این که ثبت نام و انتخاب رشته های با آزمون و بدون آزمون سال 93 دانشگاه آزاد اسلامی روز سه شنبه مورخ 21/05/93 لغایت روز شنبه مورخ 01/06/93 از طریق سایت اینترنتی مرکز ازمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.

azmoon.

org انجام می شود به منظور اطلاع رسانی بیشتر به داوطلبان شرکت کننده در آزمون و نیز علاقه مندان تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نکات قابل توجه زیر جهت اطلاع متقاضیان عزیز یادآوری می شود: 1- کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت کرده یا شرکت نکرده اند و علاقمند به تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می باشند می توانند ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.

2- ثبت نام و پذیرش با آزمون و بدون آزمون داوطلبان برای مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته،کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته انجام می شود.

3- هر متقاضی علاقمند به تحصیل در رشته های بدون آزمون می تواند در چندبار ثبت نام در سایت در مجموعه های مختلف ریاضی و فنی – علوم تجربی – علوم انسانی – هنر و زبان های خارجه ، شانس پذیرش خود را افزایش دهد.

4- برای متقاضیان مرد پذیرش با آزمون و بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی ، مطابق ضوابط ابلاغی معاونت وظیفه عمومی ناجا درخواست معافیت تحصیلی صادر می شود.