با گذشت 21 سال از زمان کلنگ زنی بیمارستان 64 تختخوابی شهدای شهرستان بناب، این مجموعه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بالاخره افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر و روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و با حضور دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون پارلمانی وزیر، استاندار آذربایجان شرقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین و اهالی شهرستان با گذشت 21 سال بیمارستان 64 تختخوابی شهدای شهرستان بناب افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

این بیمارستان که دارای بخشهای کودکان، زنان و زایمـان، زایـشگاه، اتاق عمـل و همچنیـن رادیولوژی می باشد، در سال 1369 کلنگ زنی شد و در 82 هزار مترمربع مساحت و با زیربنای چهار هزار و 500 مترمربع احداث و تکمیل شد که جهت تکمیل و تجهیز این بیمارستان افزون بر 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و با افتتاح آن بخشی از مشکلات بهداشتی و درمانی مردم منطقه حل خواهد شد.

این بیمارستان بالاتر از میدان امیرکبیر و در ابتدای جاده ی روستای زوارق و روبروی حوزه ی علمیه ی ولیعصر بناب واقع شده و در حاضر آماده ی ارایه ی خدمات می باشد.

مشکل عمده ی این مکان ناشناس بودن موقعیت برای برای برخی همشهریان میباشد که بدلیل وجود بخش زایشگاه و زنان در این بیمارستان ممکن است در ابتدای کار مشکلاتی را ایجاد کند.