احداث ورزشگاه بناب که بعد از استادیوم یادگار امام(ره) بزرگترین و مجهز ترین پروژه ورزشی استان می باشد از سال 1390 شروع شده و هم اکنون دارای 50 درصد پیشرفت می باشد که در حال حاضر عملیات اجرایی آن با سرعت مناسبی در حال اجراء است.

به گزارش بناب نیوز، فرماندار بناب که بهمراه نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ، برای بررسی روند پیشرفت این ورزشگاه در آن حضور یافته بودند با اعلام این مطلب گفت: این ورزشگاه یکی از پروژه های مهم ، حیثیتی و از افتخارات استان است و توجه مسئولین برای تخصیص به موقع اعتبارات ضروری است.

ولی اله فرج الهی با اشاره به صرف هفتاد وسه میلیارد ریال اعتبار برای احداث 50 درصدی این ورزشگاه تصریح کرد:با توجه به حجم عملیات عمرانی در صورت اختصاص اعتباری نزدیک به صد و پنجاه میلیارد ریال دیگر این ورزشگاه به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه این ورزشگاه از تجهیزات مناسب فنی و ورزشی برخوردار است گفت:این استادیوم دارای زمین  چمن،زمین استاندارد تمرین،پیست دوچرخه سواری ، پارکینگ ودیگر امکانات رفاهی است و اطراف زمین چمن نیز تماماًدارای گرادن(سکوی تماشاگر)می باشد.

فرماندار  بناب با اشاره به کسب عنوان نخست بناب در سازماندهی ورزشکاران افزود:این شهرستان دارای پتانسیل های فراوانی برای قهرمان پروری در رشته های مختلف ورزشی است.

شایان گفتن است ورزشگاه در حال احداث بناب قابلیت گنجایش 10 هزار نفر را دارد که قابل افزایش به پانزده هزار نفر می باشد.