ّبرگزاری رقابت های والیبال المپیاد ورزشی بانوان آذربایجان شرقی در بناب

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری اولین المپیاد ورزشی بانوان استان خبر داد.

ملیحه علیزاده قبل از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری این المپیاد گفت: المپیاد استانی ورزشی بانوان در چهار رشته در رده های سنی نوجوانان و جوانان برای اولین بار برگزار شده و پیش بینی می کنیم 60 تیم ورزشی در جریان المپیاد شرکت داشته باشند.

وی ادامه داد: چهار شهرستان استان در جریان برگزاری این رقابت ها میزبان خواهند بود که رشته شنا درشبستر، دوومیدانی در تبریز، والیبال در بناب و تکواندو نیز در آذرشهر برگزار خواهد شد.

علیزاده با اشاره به زمان آغاز این مسابقات گفت: آیین افتتاحیه المپیاد، 18 شهریور در سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: شادابی، نشاط، سازندگی، بالندگی و سلامت جسمانی و روانی جامعه در گرو داشتن مادران سالم و شاداب بوده و بایستی توان و ظرفیت و پتانسیل ورزش استان را به سمت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در بین بانوان سوق داد.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: مهمترین هدف این المیپاد، استعدادیابی در ورزش بانوان بوده که امیدواریم با استمرار این رقابت ها در سال های آتی و افزایش تعداد رشته های ورزشی شاهد پیشرفت بزرگی در ورزش بانوان باشیم.

مهر .