دکتر مجتبی عباسیان سرپرست رئیس دانشگاه بناب به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بناب و مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه با خانواده شهیدان شاغل در دانشگاه بناب دیدار کرد.

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه بناب، دکتر عباسیان در این دیدارها با تاکید بر حفظ ارزش های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: خانواده های شهدا و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند باید پاس داشته شوند.

وی افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

ریاست دانشگاه بناب رمز بقای انقلاب اسلامی ایران را ازخودگذشتگی این رزمندگان عنوان کرد و اظهار داشت: هرکس در هر نقطه ای از این سرزمین مقدس اسلامی نفس می کشد و بر هر آئین، مسلک و تفکری که باشد در هر دم و بازدم خویش باید شاکر نعمت امنیت و آسایش، نسبت به خدای خویش، امام، رهبری، شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز این دیار باشد.

در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بناب در جریان این بازدید بر ضرورت حفظ و آثار و ارزش های دفاع مقدس و تأمین منابع مالی تأکید و اظهار امیدواری کرد اجرای این طرح و نمایش یادگاری ها، وصیت نامه ها و فداکاری های ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس بر نوجوانان و جوانان بازدید کننده، در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بین این اقشار مؤثر واقع شود.