مدیر گروه تحصیلات تکمیلی مدیریت دانشگاه بناب با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و حرکت در راه اجرای سند چشم انداز 20 ساله اولین همایش ملی ارزشها و اخلاقیات در مدیریت،آذرماه امسال برگزار می شود.

یوسف بیگ زاده گفت: کشور ایران در راستای نیل به اهداف چشم انداز بیست ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند ارتقاء اخلاق مدیریتی در سطح ملی و منطقه­ای و جهانی است و پرداختن به این موضوع در کشوری که به دو بال بالنده دین، پیشینه قدرتمند تاریخی و تمدن­های بشری مفتخر است، ضرورتی اجتناب ­ناپذیر است که انتظار جامعه دانشگاهی و اداری کشور را برآورد نماید.

یوسف بیگ زاده افزود: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به عنوان قطب آموزش مدیریت شمالغرب کشور در رشته و مقاطع مختلف تحصیلی مدیریتی این ضرورت را احساس کرده و با همکاری دانشگاه­ها و مراکز تحقیقاتی، اقدام به برگزاری این همایش در سطح ملی نموده است.

مدیر گروه تحصیلات تکمیلی مدیریت بناب افزود: اندیشمندان، صاحب نظران، اساتید و علاقمندان می توانند در محورهای اصلی این همایش که شامل مفاهیم و چارچوب ها- اخلاق در آموزه های دینی و ادبی- اخلاق حرفه ای در آموزش عالی- روش شناسی اخلاقیات در مدیریت- مدیریت اخلاقیات-کاربردهای اخلاقیات مدیریت در سطح ملی- آینده اخلاقیات در مدیریت شرکت نمایند.

دبیر اجرایی همایش ملی ارزشها و اخلاقیات در مدیریت، آخرین فرصت ارسال مقالات را 10 آبان ماه 1391 اعلام کرد و گفت:نتایج داوری مقالات روز 30 آبان امسال منتشر و زمان برگزاری این همایش را روزهای22 و23 آذرماه سال جاری خواهد بود.