فرماندار بناب ضمن تأکید بر سهل‌تر کردن روش اجرای قانون برای مراجعان اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی، از آنها خواست تا با انجام این کار موجب رضایت‌ مردم شوند.

سعید برقی صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بناب به اهمیت بالای ایجاد اشتغال در کشور اشاره کرد و افزود: اشتغال در کشور مشکل اساسی ماست و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید آن را به عنوان یک وظیفه ملی قبول کنند و در راستای ایجاد اشتغال قدم بردارند.

وی همچنین با اشاره به سهم شهرستان بناب در جذب اشتغال بیان کرد: مسئولان اجرایی باید نسبت به ثبت فرصت‌های ایجاد شده در خصوص اشتغال در سامانه اقدام کنند.

برقی سپس ضمن تأکید بر سهل‌تر کردن روش اجرایی قانون برای مراجعان اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی از آنها خواست تا با این اقدام بستر رضایت‌مندی مردم را نیز فراهم آورند.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بناب همچنین با اشاره به ضرورت و اهمیت ایجاد اشتغال در کشور اظهار امیدواری کرد که دولت و مجلس با تصویب قانون جامع کار، مشکل اشتغال در کشور را برطرف کنند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بناب از تحقق سهم اشتغال بناب در سال 90 خبر داد و گفت: سهم این شهرستان در سال 90 برای اشتغال چهار هزار و 366 نفر بود که علاوه بر تحقق این سهم، تعداد 484 نفر نیز توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان جذب کار شدند.

صمد اخلاصی افزود: سهم اشتغال استان آذربایجان‌شرقی در سال‌جاری 122 هزار نفر است که از این سهم 3 هزار و 400 نفر به شهرستان بناب اختصاص دارد و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی نسبت به ثبت ایجاد فرصت‌های شغلی در سامانه اهتمام کنند.

وی گفت: در سال 90 به هزار و 967 مورد مشاغل خانگی نیز در این شهرستان مجوز صادر شده است.