رئیس مجلس شورای اسلامی: مردم آذربایجان نمونه‌ای از تفکر اصیل اسلامی هستند

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه مردم آذربایجان نمونه‌ای از تفکر اصیل اسلامی هستند، گفت: به مردم آذربایجان که همیشه در انقلاب پیشرو بودند توصیه می‌کنم که در این شرایط حساس در عرصه اقتصاد حضور پیدا کنند.

به گزارش بناب نیوز، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شده و مورد استقبال جمعی از مسئولان استان آذربایجان شرقی به ویژه استاندار، امام جمعه، جمعی از روسای دانشگاهها و نمایندگان استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

رئیس مجلس در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسب ولادت حضرت صاحب زمان گفت: توفیقی بود که از نزدیک فعالیتهای اقتصادی و استانی آذربایجان شرقی را بررسی کنم، از طرفی دیگر چون در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه قرار داریم، قطعا پیدا کردن یک دید از توسعه استانها مفید است تا در قانون مربوطه یک خیز جدی برای توسعه صورت گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین توفیقی است که در این سفر از فعالیت های فرهنگی استان اطلاعاتی را کسب کنیم همچنین در این سفر قرار است پروژه بیمارستان امام سجاد تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفته و همچنین در مراسمی به مناسبت ولادت امام زمان (عج) در بناب شرکت می‌کنیم.

وی افزود: امیدوارم روز میلاد امام زمان برای مردم آذربایجان که نمونه‌ای از تفکر اصیل اسلامی هستند یک انرژی مضاعفی را ایجاد کرده تا از این طریق برای حل مشکلات کشور از آن استفاده کنیم، همچنین در شرایط فعلی به خاطر مضایقی که ستمگران بین المللی به ایران وارد کرده و مشکلاتی که در منطقه وجود دارد اقتضا می‌کند که تمرکز کشور بر تولید داخلی و توسعه ملی باشد.

زیرا این حوزه است که توانمندی ایران را افزایش داده و قطعا تحقق آن بدون حمایت مردم امکان پذیر نیست.

دکتر لاریجانی با اشاره به تمهیدات رهبر معظم انقلاب در توجه به اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد گفت: مجلس در این رابطه لایحه‌ای را با عنوان لایحه رفع موانع تولید تصویب کرد که قطعا این قانون می‌تواند زمینه خوبی برای حضور مردم در اقتصاد ایجاد کند.

رئیس مجلس ادامه داد: به مردم آذربایجان که همیشه در انقلاب پیشرو بودند توصیه می‌کنم که در این شرایط حساس در عرصه اقتصاد حضور پیدا کنند و قطعا دولت و مجلس هم کمک خواهد کند.

خانه ملت.