اختصاص 2.5 میلیارد ریال برای انتقال زندان مراغه به خارج از شهر

دادستان عمومی و انقلاب مراغه با بیان اینکه خیران مراغه در جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان یک میلیارد و 950 میلیون ریال کمک مالی کردند از اختصاص 2.

5 میلیارد ریال برای انتقال زندان مراغه به خارج از شهر خبر داد.

علی دلداری در حاشیه جشن گلریزان اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان مراغه در شهرهای مراغه و عجب‌شیر از 450 خانواده زندانی نیازمند حمایت مالی می‌کند.

وی با بیان اینکه این انجمن جزو هفت انجمن برتر در کشور است، افزود: در یک سال گذشته 10 میلیارد و 20 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های تحت پوشش پرداخت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه از تخصیص دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای انتقال زندان مراغه به خارج از شهر خبر داد و افزود: 20 هکتار زمین برای همین منظور در نظر گرفته شده است.

49 زندانی غیرعمد با 16 میلیارد ریال جریمه در مراغه نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در زندان مراغه 49 نفر زندانی غیرعمد با 16 میلیارد ریال جریمه زندانی هستند.

مهدی دواتگری، از ستاد دیه استان و کشور خواست برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک مالی کنند.

وی از ایجاد دادگاه کیفری یک در دادگستری مراغه خبر داد و افزود: علاوه بر مراغه به پرونده‌های قضایی و کیفری شهرهای بناب، ملکان و عجب‌شیر نیز در این شعبه رسیدگی می‌شود.

امام جمعه مراغه گفت: اختصاص بخشی از مال و درآمد برای نیازمندان وسیله‌ای برای آباد کردن دنیا و آخرت انسان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی پورمحمدی افزود: بخش مالی موجب فزونی آن و بهترین راه برای ایجاد برابری و عدالت در جامعه است و رمضان بهترین ماه برای بخشش و دستگیری از نیازمندان است.

فارس.