افرادی که وظایف دولت را نمی‌دانند چطور درباره عملکرد دولت سخن می‌گویند

فرماندار بناب فرماندار بناب گفت: افرادی می‌توانند عملکرد دولت را ارزیابی کنند که شاخصه‌های پنج‌ساله و وظایف دولت را بشناسند و افرادی که هنوز وظایف دولت را نمی‌دانند، چطور در این خصوص اظهار نظر می‌کنند.

سعید برقی شامگاه یکشنبه در آیین بهره‌برداری از ساختمان اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت و ضمن اشاره به خدمات دولت‌ها بعد از پیروزی نظام اسلامی در کشور اظهار کرد: دولت‌هایی که بعد از انقلاب اسلامی مسئولیت قبول کردند، در نظام اسلامی تلاش‌های زیادی انجام دادند ولی خدمات دولت نهم و دهم به مراتب وسیع‌تر و گسترده‌تر از دولت‌های قبلی است.

وی اضافه کرد: کارهای عمرانی انجام شده در کشور طی هفت سال گذشته چشمگیر است و در واقع می‌توان گفت که در دولت نهم و دهم، کشور به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده است.

برقی به دیدار اخیر اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار از دولت به عنوان دولت پرکار یاد کردند و از دولت خواستند که تلاش خود را تا پایان مدت دولت ادامه دهند.

فرماندار بناب سپس با رد اظهارات برخی افراد که بدون کارشناسی اعلام می‌کنند که در این شهرستان هیچ کاری صورت نگرفته است، تصریح کرد: افرادی می‌توانند عملکرد دولت را ارزیابی کنند که شاخصه‌های پنج‌ساله و وظایف دولت را بشناسند و افرادی که هنوز وظایف دولت را نمی‌دانند، چطور در این خصوص اظهار نظر می‌کنند.

برقی در ادامه سخنان خود اجرای موفقیت آمیز طرح هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت را در موقعیت فعلی یکی از شاهکارهای دولت آقای احمدی‌نژاد دانست و گفت: در خیلی از بخش‌های کشور خدمات زیربنایی زیادی صورت گرفته است.