ارمغانی دیگر برای کاربران سایت: معرفی ربات بناب نیوز در پیام رسان تلگرام

تلگرام چیست؟ پیام‌ رسان تلگرام (به انگلیسی: Telegram) یک پیام‌رسان چندسکویی است که برای نسخه‌های کلاینت متن‌باز است.

کاربران تلگرام می‌توانند پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد (همه انواع پرونده‌ها پشتیبانی می‌شود) خودویرانگر و رمزنگاری‌شده تبادل کنند.

تلگرام رسماً برای اندروید و آی‌اواس ios (از جمله تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است.

نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای ویندوز فون، همینطور نسخه وب، نسخه اواس ده، نسخه لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار تلگرام استفاده می‌کنند در دسترس هستند.

کاربران نرم افزار امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم ۱٬۵ گیگابایت را دارند.

ربات های تلگرام اخیرا" نرم افزار تلگرام قابلیت جدیدی را به نسخه های به روز شده ی خود اضافه کرده است .

با توجه به خیل عظیم کاربران ایرانی در تلگرام، این نرم افزار جزء پر طرفدارترین نرم افزار های ارتباطی تلفن همراه درکشور طی چند ماه گذشته شناخته شده است .

تلگرام با ارائه خدمات جدید و جذابیت های خاص خودش تعداد بالایی از کاربران تلفن همراه را در ایران با خود کرده است .

ارائه نسخه ی دسکتاپ ،استیکرهای متنوع ، امکان رمزنگاری قدرتمند پیام ها و سرعت نسبتا" خوب در دانلود فایل های صوتی و تصویری و اخیرا" امکان ارتباط با ربات های متنوع و هوشمند ، این نرم افزار را در صدر محبوب ترین ها قرار داده است.

ربات های هوشمند تلگرام چه هستند و چه کارهایی انجام می دهند؟ این ربات ها دستوراتی هستند که یک سری خدمات را برای کاربران به شکل اتوماتیک به ازای ارسال دستور انجام می دهند.

به این شکل که شما می توانید با  این ربات به شکل یک مخاطب هوشمند ارتباط برقرار کرده و گفت وگو را با راهنمایی ای که به شما می کند آغاز کنید .

شما با ارسال دستوراتی که در منوی ربات برای شما ظاهر می شود و راهنمای ربات می توانید جواب خواسته های خود را دریافت کنید .

این ربات ها در موارد متنوعی مانند اطلاع از وضعیت آب و هوا، نرخ طلا و ارز ،اوقات شرعی ، آخرین اخبار سایت های خبری و .

در دسترس هستند.

ربات بناب نیوز با توجه به محبوبیت نرم افزار تلگرام، گروه بناب نیوز بر آن شد تا حضور خود را در شبکه اجتماعی تلگرام نیز اعلام کند و بدین جهت اقدام به طراحی ربات بناب نیوز (bonabnews_bot@) نموده است.

کاربران تلگرام با افزودن این ربات به لیست مخاطبین خود می توانند از جدیدترین خبرهایی که در سایت بناب نیوز انتشار می یابد اطلاع پیدا کنند.

جهت افزودن ربات به لیست مخاطبین خود بر روی لینک زیر کلیک نمایید: http://telegram.

me/bonabnews_bot کانال بناب نیوز در تلگرام با آپدیت نرم افزار تلگرام خود به آخرین نسخه می توانید اخبار شهرستان بناب را در کانال بناب نیوز مشاهده نمایید.

http://telegram.

me/bonabnews.