اجلاس موفقیت‌آمیز عدم تعهد در تهران تحریم‌های غرب را شکست

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری اجلاس سران عدم تعهد گفت: این حرکت یک موضوع اتفاقی نیست و بیشتر باید روی آن تأمل کرد.

حجت‌الاسلام شیخ محمد باقری‌بنابی دیشب در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز«کارمند» و همچنین «سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب» ترتیب یافته بود؛ با اشاره به تحریم‌های سیاسی و اقتصادی اعمال شده از سوی غرب و آمریکا به ایران تصریح کرد: برگزاری اجلاس در مقابل این همه فشار و تحریم یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این اتفاق و حرکت که در کشور به وقوع پیوست، موضوع ساده‌ای نیست و قطعاً برگزاری این اجلاس و حضور سران کشورهای مختلف به نوعی موفقیت قابل توجه برای ایران به شمار می‌رود و بار دیگر حقانیت ایران در عرصه‌های جهانی نمایان شد و ضربه مهلکی به آمریکا بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: این حرکت را در کشور به فال نیک می‌گیریم و این حرکت در راستای معرفت دهی به ظهور امام عصر(عج) است و تا مردم آگاه نشوند، ظهور اتفاق نخواهد افتاد.

وی همچنین تصریح کرد: برگزاری اجلاس سران در ایران برای معرفت‌دهی به جهان بشریت است و بهترین فرصت برای تدبیر مسئولان برای ترویج انقلاب است و این رویـداد مهم می‌تواند تهدیدهای غرب و استکبار علیه کشورمان را به یک فرصت تبدیل کند.

نماینده مردم بناب در مجلس سپس یاد و خاطره شهیدان «رجایی و باهنر» و همچنین «هفته دولت» و «روز کارمند» را گرامی داشت و اظهار کرد: اگر می‌خواهیم محیط دانشگاهی به محیط بهشتی تبدیل شود و بهشت را در این دنیا تجربه کنیم، کارکنان ادارات باید وجدان کاری و اخلاق اسلامی را در ادارات سرلوحه کار خود قرار دهند.

باقری‌بنابی ضمن تقدیر و تشکر از تمام مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به خاطر قدم‌های ارزنده‌ای که در این واحد از بدو تأسیس تاکنون برداشته شده؛ بر تلاش بیشتر مسئولان و کارکنان برای ارتقاء کمی و کیفی دانشگاه تأکید کرد.