حاکمان بی‌لیاقت و عیاش سعودی صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارند/ آمریکایی‌ و اسرائیلی‌ها با دلارهای رژیم آل‌سعود به نسل کشی مسلمانان اقدام می‌کنند

امام جمعه بناب با محکوم کردن بی‌تدبیری مسئولان دولت عربستان تصریح کرد: حاکمان پلید، بی‌لیاقت و عیاش سعودی لیاقت و صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارند.

به گزارش بناب نیوز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب ضمن اعلام همدردی با مصیبت زدگان حوادث مکه و منا اظهار داشت: حوادث عجیب و غریب مکه و منا همه را شوکه و متأثر کرد و ما این مصیبت عظیم را به بازماندگان تسلیت عرض کرده و ضمن اعلام همدردی با جان باختگان حادثه منا نهایت انزجار خود را از دولتمردان آل سعود اعلام می‌داریم.

وی با محکوم کردن بی‌تدبیری مسئولان دولت عربستان تصریح کرد: حاکمان پلید، بی‌لیاقت و عیاش سعودی لیاقت و صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارند! باقری‌بنابی افزود: سعودی‌ها همان انسان‌های پلیدی هستند که با دلارهای نفت و عوارض حجاج بیت‌الله الحرام در تمام ممالک اسلمی مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند و آمریکایی‌ها و  اسرائیلی‌ها با دلارهای آنها به نسل کشی مسلمانان اقدام می‌کنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب اذعان کرد: عالم هستی بی‌صاحب نیست و مدت زیادی طول نخواهد کشید که خداوند آل‌سعود را به سزای اعمال خود خواهد رساند.

باقری‌بنابی با محکوم کردم اقدام اخیر سعودی‌ها در راه‌اندازی و حرکت کاروان رفاه طلب خود از مسیر عبوری حجاج گفت: این حرکت کاروان رفاه طلب سعودی‌ها باعث به خاک و خون کشیده شدن هزاران زائر خانه خدا شد و همه این اقدامات نشانه انقراض آل‌سعود است و شاهد تحقق وعده های الهی خواهیم بود.

وی حادثه دیروز منا را نشانه سوء دبیر مسئولان سعودی دانست و اظهار داشت: سعودی‌ها صلاحیت و لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با تبریک فرارسیدن دهه غدیر گفت: غدیرخم روزی است که ثواب برخی اعمال در این روز هزار برابر ایام معمولی است.

باقری‌بنابی با بیان اینکه دین منهای ولایت معنا و مفهومی ندارد؛ تصریح کرد: داعش، القاعده و طالبان زاییده اسلام بی‌ولایت هستند و به عنوان ابزار و آلت دست کفار و بیگانگان بوده و هیچ بویی از حقیقت اسلام نبرده‌اند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بازگشایی مدارس اشاره کرد و با اذعان به اینکه دانش‌آموزان امانتهای الهی در دستان معلمان است، از آنها خواست در تربیت صحیح دانش آموزان بکوشند.

خطیب جمعه شهرستان بناب از مسئولان نیز خواست به مطالبات به حق فرهنگیان بیش از پیش توجه کنند و ضمن تأمین نیازهای مالی آنها شرایط را برای خدمت هرچه بیشتر فرهنگیان فراهم کنند.

این گزارش حاکیست، نمازگزاران جمعه شهرستان بناب در اعتراض به بی تدبیری مسئولان کشور عربستان و جان باختن شمار زیادی از هموطنان عزیزمان در حادثه منا با سردادن شعارهای« مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، آل سعود ننگت باد، ننگت باد» مراتب انزجار شدید خود را از دولتمردان آل سعود اعلام کردند.

فارس .