توقيف خودروهاي حامل ده ميليارد ريال کالاي قاچاق در بناب

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از کشف محموله بزرگ کالاي قاچاق به ارزش ده ميليارد ريال و دستگيري 6 نفر در اين رابطه خبرداد.

به گزارش بناب نیوز، سرهنگ "رمضان اللهورديان" گفت: در پي کسب خبري مبني بر ورود محموله کالاي قاچاق به صورت کارواني از يکي از استان هاي همجوار به شهرستان "بناب"، شناسايي و کشف اين محموله در دستور کار ماموران پليس آگاهي و يگان امداد شهر قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با استقرار ايست و بازرسي در ورودي شهر، کاروان مورد نظر را شناسايي و يک دستگاه خودرو باري را متوقف کردند؛ سرنشينان  چهار دستگاه خودرو سواري با مشاهده  اين صحنه به سمت خروجي هاي شهر متواري که طي يک عمليات تعقيب و گريز، خوردوهاي مزبور در خروجي هاي تبريز و مراغه، متوقف شدند.

سرهنگ اللهورديان خاطرنشان کرد: در اين عمليات 6 نفر دستگير و 5 دستگاه خودرو متوقف شد؛ در بازرسي از خودروهاي توقيفي دو هزار و 495تخته پتوي خارجي،30رول پارچه، 93دستگاه حشره کش الکترونيکي، 167جفت کفش و 4هزار ثوب البسه تاناکوراي غير بهداشتي کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب در پايان با بيان اينکه متهمان با تشکيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند، گفت: ارزش ريالي کالاهاي کشف شده 10 ميليارد ريال برآورد شده است.

خبرگزاری پلیس.