نماینده بناب در مجلس:نیاز به 500 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر شهری بناب

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اتمام آسفالت معابر و خیابان های محلات این شهر 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش بناب نیوز، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بناب با انتقاد از وضعیت نامناسب برخی محلات این شهر افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تسهیل تردد معضل پستی و همچنین بلندی معابر را مرتفع نمایند.

وی با تاکید بر لزوم حذف بروکراسی های زاید اداری برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: باید از کسانی که در سنگر تولید و اقتصاد جهاد می کنند، استقبال کرد اما متاسفانه در کشور ما ساختارها طوری است که نمی شود از بخش تولید و صنعت حمایت کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات آتی ازحضور حداکثری مردم پای صندوق های رای به عنوان آرزوی رهبری و نظام یاد کرد و افزود: مدیران و معاونان دستگاه های اجرایی نباید له و یا علیه کاندیدای خاصی در انتخابات فعالیت کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اصل جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: یکی از لوازم جمهوریت هر نظام احزاب قوی و قانونمند است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نماد توسعه در کشور است و تفکر بسیجی می تواند آینده کشور و انقلاب را تضمین کند.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: بسیج می تواند در زمینه های تولیدی، اقتصادی و نظامی حرف اول را بزند و هر کس که دانا، پرکار و بدون ادعا باشد و به تکلیفش عمل کند، الگوی بسیجی موفق محسوب می شود.

وی با تاکید بر این مطلب که بسیج به هیچ گروه و جناحی تعلق نداشته و فقط متعلق به نظام است، گفت: اگر بسیج بخواهد موفق و ماندگار باشد باید همیشه مستقل باشد و محدود کردن این نهاد مقدس به گروه خاص، نوعی خیانت به آن است.

به گفته این نماینده مجلس تمامی سرداران و جهادگرانی که در عرصه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تلاش می کنند بسیجی های نمونه هستند، افزود: این افراد در زمان حیات باید مورد تکریم قرار بگیرند و قدر آنها را بدانیم چون پس از مرگ آنها برگزاری یادواره و نکوداشت برای آنان فایده ای ندارد.

ایرنا.