برگزاری سی‌ و نهمین دوره مسابقات قرآنی خواهران در بناب

مدیر دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه بناب گفت: سی ‌ونهمین دوره مسابقات قرآنی خواهران در بخش شهرستانی با شرکت 100 نفر در بیت‌القرآن والعترت بناب برگزار شد.

به گزارش بناب نیوز، مهدی راحلی افزود: این مسابقات در بخش های ترتیل، قرائت، دعاخوانی و حفظ برگزار شد و نفرات اول تا سوم هر رشته انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات برای خواهران بالای 18 سال برگزار شد، گفت: برای تشویق قرآنیان زیر 18 سال مسابقه 2جزء برای این افراد تدارک دیده شده بود که به نفرات اول تا سوم این بخش جایزه‌ای از طرف دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه شهرستان اهدا شد.

وی همچنین از حضور حافظ 3 جزء قرآن کریم با معلولیت جسمی و ذهنی در سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآنی بخش شهرستانی بناب خبر داد و گفت: با توجه به اینکه رشته حفظ در این دوره از مسابقات از 5 جزء به بالا بوده است، جایزه ویژه‌ای از طرف اداره اوقاف و امورخیریه به این حافظ جوان تعلق گرفت.

شهرستان بناب با حدود 130 هزار نفر جمعیت در 100 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد؛ بناب با برخورداری از حوزه های علمیه فعال و حجاب بانوان از شهرستان های مذهبی آذربایجان شرقی به شمار می رود.

ایرنا.