دستگیری 6 سارق موتورسیکلت با 25 فقره سرقت در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگیری 6 سارق موتورسیکلت در طول اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد و گفت: از این سارقان 25 دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

به گزارش بناب نیوز، رمضان اللهوردیان از دستگیری 6 سارق موتورسیکلت در طرح امنیت محله محور خبر داد و اظهار داشت: از این متهمان 25 دستگاه موتورسیکلت کشف شده و آنها به دیگر جرایم همچون سرقت از داخل خودرو نیز اعتراف کرده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در راستای اجرای تدابیر و همچنین درخواست‌های مردمی درخصوص برخورد با سارقان، تیم‌های پلیس آگاهی و کلانتری‌های شهرستان اقدام به شناسایی محل‌های جرم‌خیز و خطرناک کرده و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، محل‌های مذکور را مورد بازرسی و نظارت قرار دادند.

وی افزود: ماموران در اجرای این عملیات که 6 روز ادامه داشت، تعداد 6 سارق موتورسیکلت را که در محلات مختلف شهرستان اقدام به سرقت موتورسیکلت می‌کردند، شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب تصریح کرد: هر 6 متهم از سارقان سابقه‌دار هستند و از آنها تعداد 25 دستگاه موتورسیکلت کشف و به سرقت‌های دیگر از جمله سرقت از داخل خودرو اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده تحویل دادسرا شدند.

فارس.