باند اراذل و اوباش در دام پلیس/ راه اندازی گشت ارشاد در بناب

فرمانده نیروی انتظامی بناب از دستگیری 12 نفر از اراذل و اوباش منطقه که به صورت باندی و فردی در منطقه فعالیت داشتند، خبر داد و گفت: هیچکدام از اراذل و اوباش در این شهرستان جرأت خودنمایی ندارند.

علی سلطانی‌وش ظهر امروز شنبه در جمع نیروهای نظامی مستقر در بناب به مناسبت هفته نیروهای انتظامی با تجلیل از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل فداکار این نیرو اظهار کرد: در راستای اجرای مأموریت‌های محوله، طرح ارتقای امنیت اجتماعی، برخورد با بدحجابی و بدپوششی، جمع‌آوری ماهواره و برخورد با اراذل و اوباش گا‌م‌های اساسی در منطقه برداشته شده که از لحاظ ضریب امنیتی منطقه انتظامی بناب رتبه برتر استان را به خود اختصاص داده است.

فرمانده نیروی انتظامی بناب افزود: از لحاظ سرقت به خصوص سرقت احشام شاهد کاهش 60 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی با بیان اینکه این نیرو برخورد با اراذل و اوباش را سرلوحه کار خود قرارداده است؛ خاطرنشان کرد: در این ارتباط 12 نفر از اراذل و اوباش منطقه که به صورت باندی و فردی در منطقه فعالیت داشتند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و هیچ اراذل و اوباشی در این شهرستان جرأت خودنمایی ندارند.

فرمانده انتظامی بناب در ادامه کشف 40 کیلوگرم انواع مواد مخدر و شناسایی و جمع‌آوری 30 کارگاه شیشه‌سازی را از فعالیت‌های دیگر این نیرو در یک سال گذشته عنوان کرد و افزود: در این ارتباط 319 نفر متهم و قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گفته وی در ماه رمضان نیز 51 نفر روزه‌خوار دستگیر شده و چهار واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت شئون ماه مبارک رمضان تعطیل و پلمب شد.

سلطانی‌وش با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی این نیرو در امر برگزاری انتخابات و برای تأمین امنیت صندوق‌های اخذ رأی، از راه‌اندازی گشت ارشاد که دغدغه اصلی مسئولان فرهنگی شهرستان بود، خبر داد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی گشت ارشاد و با استفاده از نیروهای خواهر نسبت به برخورد با افراد بدحجاب در سطح شهرستان اهتمام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب در ادامه از همکاری و تلاش‌های تشکیلات قضایی شهرستان به خاطر همکاری تنگاتنگ با این نیرو تقدیر کرد.