نماینده مردم بناب در مجلس: طولانی شدن زمان اجرای پروژه پل معلم قابل پذیرش نیست

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و معضلاتی که در قبال طولانی شدن زمان اجرای پروژه پل معلم گریبانگیر مردم و مسؤولان شهرستان شده است، به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

به گزارش بناب نیوز، ضیاءالله اعزازی ملکی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه پل روگذر میدان معلم بناب با اشاره به مشکلات و معضلاتی که در قبال طولانی شدن زمان اجرای پروژه گریبانگیر مردم و مسئولان شهرستان شده است؛ اظهار داشت: مردم به عنوان ولی نعمت مسؤولان حق دارند هرگونه مشکلی را از ما پیگیری نمایند و ما نیز وظیفه داریم با تمام توان برای حل و فصل مشکلات بکوشیم.

وی از مسؤولان ادارات شهرستان از جمله فرماندار، نیروی انتظامی و شهرداری و دیگر ادارات خدمات رسان به خاطر تحمل مشکلات و همکاری نزدیک با پیمانکار و ناظر پروژه در این چند سال تشکر کرد.

اعزازی ملکی با تأکید بر اینکه در ملاقات با وزیر راه و شهرسازی وضعیت پروژه را به وی منعکس خواهم کرد، اظهار امیدواری کرد که قطعاً وزیر محترم راه شهرسازی با امعان نظر به مشکلات موجود مساعدت خواهند کرد.

مشاور و پیمانکار پروژه پل روگذر میدان معلم بناب گزارشی از وضعیت پروژه و خلاصه عملیات انجام شده روی کل پروژه را ارائه کرد.

پیمانکار طرح سپس با اشاره به موانع و تنگناهای موجود در مسیر اتمام پل روگذر میدان معلم بناب تحقق نیافتن اعتبار مصوب برای اجرای پروژه را عمده ترین و اساسی‌ترین مانع ذکر کرد و گفت: شرکت پیمانکار تا به این لحظه از تمام توان مالی و فنی خود برای پیشبرد پروژه ‌استفاده کرده و خواهد کرد.

وی افزود: اما توان شرکت پیمانکار تا به آن حدی نیست که بدون دریافت مطالبات خود درصد قابل توجهی از پروژه را پیش ببرد.

مشاور و پیمانکار پروژه با اذعان به اینکه با تخصیص الباقی اعتبار مصوب پروژه جان تازه‌ای گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام می‌رسد، از نماینده محترم مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم شهرستان خواست جهت تحقق این امر با وزارت راه و شهرسازی هماهنگی لازم را بعمل بیاورند.

در پایان این جلسه مقرر شد پیمانکار طرح از ابتدای هفته دوم مرداد ماه جاری شتاب اجرایی کار را افزایش داده و هر ماه 3 دال از عرشه پل را آرماتوربندی و بتن ریزی کند و در این فرصت تحقق اعتبارات از طریق نماینده مردم در مجلس و فرماندار پیگیری شود که مورد موافقت پیمانکار قرار گرفت.

فارس.