نباید به مردم وعده دروغی بدهیم / استادیوم بزرگ ورزشی بناب دومین پروژه بعد از یادگار امام تبریز است

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه مسئولان شهرستان از پروژه بزرگ ورزشی بناب بازدید کردند.

به گزارش بناب نیوز، محمد جعفر علیزاده در حاشیه بازدید از این پروژه ضمن اظهار رضایتمندی از اجرای خوب پروژه و پیشرفت فیزیکی آن، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه ورزشی به زودی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در خصوص پرداخت مطالبات پیمانکار و تخصیص اعتبار ۲۰ درصد باقی مانده از کل اعتبار، افزود: در بودجه دولت برای تکمیل پروژه های ورزشی در کشور اعتباری در نظر گرفته شده که به زودی تخصیص داده میشود.

ضیاءاله اعزازی ملکی نیز در این بازدید از ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی مجموعه ورزشی بناب خبر داد و گفت: این در حالیست که ۸۰ درصد اعتبار این مجموعه پرداخت شده و هنوز ۲۰ درصد آن باقی مانده است که امیدواریم معاون وزیر راه و شهرسازی تمهیدات لازم را به عمل آورند.

نماینده بناب با بیان اینکه نباید به مردم وعده دروغی بدهیم، گفت: من پیش بینی میکنم اگر تزریق اعتبار صورت گیرد این پروژه تا اوایل سال ۹۷ به اتمام میرسد.

وی استادیوم بزرگ ورزشی بناب را دومین پروژه بعد از یادگار امام تبریز در سطح استان دانست و گفت:امیدواریم با اتمام سریع این پروژه شاهد برگزاری مسابقات ملی در این مجموعه باشیم.

بهفروز پیمانکار این پروژه نیز با انتقاد از روند تزریق اعتبار برای این پروژه گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال تا این لحظه به پروژه هزینه شده است در حالی که فقط ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۵ میلیارد ریال مطالبه داریم، افزود: با پرداخت ۸۰ درصد اعتبار تا به حال، اگر دولت ۲۰ درصد باقی مانده به عبارتی ۱۲۰ میلیارد ریال دیگر را پرداخت کند ما تا یکسال دیگر این پروژه را تحویل می دهیم.

پروژه بزرگ استادیوم ورزشی بناب در اواخر سال ۸۹ کلنگ زنی شده و توسط شرکت طاقدیسان بعد از گذشت حدود ۵ سال با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی  و ۸۰ درصد پرداخت مالی برخوردار شده است.

خانه ملت.