دستگیری 22 قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر در بناب

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: در یک ماه گذشته بیش از 14 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و 5 قاچاقچی و 17 توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

به گزارش بناب نیوز، رمضان الله‌وردیان با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی بناب در پنجمین جلسه کمیسیون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب، به دستگیری 4 معتاد طی یک ماه گذشته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت و با تلاش همکاران 4 مرحله عملیات کنترل محور مواصلاتی و 4 مورد پاکسازی مناطق آلوده شهرستان صورت گرفته است.

وی با تأکید بر ضرورت پیگیری مصوبات این کمیسیون توسط اعضای جلسه از همکاری‌های مسؤولان سپاه ناحیه بناب و اداره اطلاعات این شهرستان در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیر و تشکر کرد.

یک عضو شورای اسلامی شهر بناب نیز طی سخنانی در این جلسه از وجود معتاد در بین کارکنان ادارات علی‌الخصوص کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: برای نظام اسلامی برازنده نیست که کارمند آن دچار اعتیاد باشد.

محمدباقر ولایی افزود: متأسفانه کارکنانی که مرتکب تخلف مالی نیز می‌شوند افراد و کارکنان معتاد هستند که انتظار می‌رود با اعزام اکیپ و گرفتن آزمایش از آنها در صورت مثبت بودن نسبت به اخراج یا حداقل تبعید به شهرستانی دیگر اقدام شود.

وی تصریح کرد: انفصال خدمت باید از جمله اقدامات مسئولان در قبال کارکنان معتاد باشد و باید با آنها به شدت برخورد شود تا ریشه آن برای همیشه قطع شود.

فارس.