نمی‌توانیم به کسی چک سفید بدهیم / انتصابات مدیران سلیقه‌ای شده است

فرماندار بناب با اظهار تأسف از اینکه انتصابات مدیران در شهرستان سلیقه‌ای شده است، گفت: سیاست ما در شهرستان حمایت از مدیران است نه تغییر آنها؛ اما این دلیل نمی‌شود که به کسی چک سفید بدهیم.

سعید برقی در جمع مدیران شهرستان بناب اظهار کرد: ادارات شهرستان به خصوص ادارات خدمات‌رسان باید ضمن نگه داشتن حرمت همدیگر، با تعامل بیشتری به خدمت‌رسانی به مردم همت کنند و در مکاتبات خود آداب و اخلاق لازم را رعایت کنند.

وی با اشاره به مسائل مربوط به انتصابات و تغییر و تحول مدیران ادارات شهرستان افزود: سیاست ما در شهرستان حمایت از مدیران است نه تغییر آنها؛ اما این دلیل نمی‌شود که به کسی چک سفید بدهیم.

برقی گفت: هر مسئولی که وظایفش را به خوبی انجام ندهد، با مدیرکل مربوطه‌اش صحبت کرده و در خصوص او تصمیم‌گیری می‌کنیم.

فرماندار بناب همچنین با اظهار تأسف از اینکه انتصابات مدیران در شهرستان سلیقه‌ای شده است، افزود: علت اینکه تاکنون مدیر قوی در رأس برخی از ادارات نداشته‌ایم، این است که آیین‌نامه و مقررات قانونی برای احراز شرایط انتصاب مدیران نداریم که معیار و ملاک لازم برای این روند را تعیین کرده باشد.

برقی تأکید کرد: اگر سلیقه‌ها به آیین‌نامه‌ها تبدیل شوند، آن وقت نیروی انسانی شایسته نیز تربیت خواهد شد.

فرماندار بناب در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مسئولان قبلی،‌ دکتر امیری، دکتر نورآبادی و پورلطفعلی را به ترتیب به عنوان رؤسای جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب و ریاست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب معرفی کرد.