با سلام خدمت همشهریان محترم مدیریت سایت بناب نیوز بر خود می بالد که در مدت کوتاهی که از افتتاح خود می گذرد شاهد حضور چشمگیر شهروندان بنابی از هر صنف در این سایت بوده است و از تک تک عزیزانی که با پیشنهادات و انتقادات خود سعی در رفع نواقص بیشمار سایت نموده اند کمال تشکر را دارا می باشد.

بحث مهمی که در حوزه نظرات ثبت شده در این سایت مطرح است پذیرفتن و یا رد این نظرات می باشد که تا کنون سعی بر این شده است که تا حد امکان تمامی نظرات تایید شوند که متاسفانه برخی کاربران اقدام به هتاکی و وارد کردن اتهاماتی بر علیه اشخاص مختلف نموده اند (جالب اینکه مدیریت سایت نیز از این حملات در امان نمانده است!).

مدیریت سایت ضمن تشکر از تمامی کاربران عزیز که با ثبت نظر در مباحث سایت شرکت می کنند اعلام می کند که به هیچ وجه اینگونه نظرات تایید نخواهند شد.

در ابتدای این نوشته لازم میدانیم به چند نکته در زمینه تاریخچه ی تاسیس این وبسایت اشاره نماییم.

وبلاگ بناب نیوز در تابستان سال 88 و در پی احساس نیازی که بنده نسبت به وجود یک منبع خبری مستقل و بروز در زمینه اخبار شهرستان می نمودم ایجاد شد.

خوشبختانه این وبلاگ در همان روزهای آغازین تاسیسش به گرمی و از سوی اقشار مختلف بویژه دانشجویان و دانش آموزان بنابی مورد استقبال قرار گرفت و انگیزه و اشتیاق مضاعفی را باعث شد تا این مسیر سخت و دشوار و البته مقدس و ارزشمند مصمم تر از پیش طی شود.

بناب نیوز در انتخابات سال 90 نیز همانند دیگر پایگاه های خبری شهرستان به مخابره اخبار انتخاباتی پرداخت لیکن سعی کرد تا در دام مسایل پیش پا افتاده ی رایج در این گونه رویدادها نیفتد و میانه روی را سرلوحه کار خود سازد که خوشبختانه در این زمینه نیز به اذعان همگان تا حد زیادی توانست به این مهم نایل شود.

وبلاگ بناب نیوز پس از انتخابات نیز همچون قبل به کار خود ادامه داد با وجود اینکه بسیاری از وبلاگ ها و وبسایت های ایجاد شده در این ایام یا از سوی گروه های رقیب هک شدند و یا اقدام به بروزرسانی مطالب خود ننمودند.

در این میان بناب نیوز همچون قبل و بصورت روزانه اقدام به بروز رسانی مطالب خود نمود.

آشنایی بنده با مهدی عزیز را می توان نقطه عطفی در مسیر رو به رشد بناب نیوز بر شمرد.

مهدی عزیز با دانش و تخصص مثال زدنی خود در حوزه ی وب ، بصورت داوطلبانه پیشنهاد همکاری و تبدیل وبلاگ را به سایت ارائه کرد و پس از صحبت های مقدماتی در خرداد ماه سال جاری وبسایت خبری تحلیل بناب نیوز بعنوان پایگاهی مستقل جهت همفکری و طرح انتقادات و پیشنهادات در زمینه ی مسایل شهرستان ایجاد شد.

ذکر این نکته را در اینجا ضروری میدانم که این سایت بدون حمایت و پشتیبانی هیچ نهاد و سازمان اعم از دولتی و غیردولتی و با هزینه ی شخصی مدیران سایت ایجاد شده و عشق زایدالوصفی که نسبت به این شهر و مردمانش در وجود خود احساس می کنیم عاملی شده است تا بدون هیچ گونه ادعایی در این مسیر وارد شده و هر گونه انتقادی را پذیرفته ایم چرا که می پذیریم از استانداردهای موجود در حوزه خبر و اطلاع رسانی فاصله ای بس دور و دراز داریم.

با این وجود نظرات شما در این زمینه راهگشای ما جهت ارائه اخبار با کیفیت و دقت بهتر خواهد شد.

نکته ی پایانی عرایضم بحث مربوط به نظرسنجی سایت می باشد.

نظر سنجی اول سایت با عنوان " به نظر شما شهرستان بناب در چه حوزه هایی نیاز به فعالیت بیشتر دارد" در حدود دو ماه بر روی سایت قرار گرفت و امروز با رسیدن کل نظرات به عدد 98 نظر سنجی جدیدی را جایگزین نمودیم.

نتایج نظر سنجی قبلی در آرشیو نظرسنجی های سایت موجود بوده و کاربران محترم می توانند از آن قسمت نیز بازدید بعمل آورند.

در نظرسنجی قبلی،  ضرورت رسیدگی و فعالیت بیشتر در زمینه ی زیبا سازی شهری حائز بیشترین آرا ( 36 رای) شد و پس از آن مباحث فرهنگی ( 31 رای) و عمرانی (16 رای) در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

نظر سنجی جدید نیز با محوریت شهرستان بناب بوده و این سوال را مد نظر قرار داده است که " بناب را چگونه شهرستانی می دانید؟" امیدواریم که کاربران عزیز و فهیم بناب نیوز در این نظرسنجی نیز شرکت نموده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

به امید فردایی بهتر و آبادتر برای بناب سرافراز مدیریت وبسایت خبری تحلیلی بناب نیوز .