11 طرح کشاورزی در کار گروه توسعه کشاورزی بناب تصویب شد

 معاون فرماندار بناب از تصویب 11 طرح کشاورزی در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان خبر داد.

ناصر هاشمی شامگاه امروز در نشست اعضای کارگروه توسعه کشاورزی اظهار کرد: این طرح‌ها شامل احداث و تجهیز بارانداز انگور، بهسازی اماکن دامی و احداث کارگاه تولید قارچ خوراکی است که با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 475 میلیون ریال به تصویب اکثریت اعضا رسید.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 63 طرح با اعتبار 16 میلیارد و 730 میلیون ریال به منظور توسعه بخش کشاورزی شهرستان بناب تصویب شده است.

معاون فرماندار بناب در این جلسه بر لزوم هماهنگی و تعامل بیشتر جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی تأکید کرد و آن را در اجرای هرچه بهتر طرح توسعه کشاورزی مؤثر دانست.

نباید کشاورزان متقاضی را در پیچ و خم بخشنامه‌های اداری معطل کنیم هاشمی تأکید کرد: نباید کشاورزان متقاضی را در پیچ و خم بخشنامه‌های اداری معطل کنیم بلکه باید خدمات بیشتری را به این قشر مظلوم ارائه دهیم.

وی همچنین داشتن آمار دقیق و کارشناسی را در تسریع و تسهیل توسعه بخش کشاورزی ضروری دانست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب نیز در ادامه این جلسه از اجرای دو طرح بزرگ و متمرکز گلخانه‌ای و دامپروری در شهرستان بناب در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای مشارکت در طرح احداث مجتمع گلخانه‌ای 12 شرکت تعاونی در قالب نظام مهندسی کشاورزی و برای مشارکت در احداث مجتمع دامپروری شش نفر فارغ التحصیل علوم دامی اعلام آمادگی کرده‌اند.