افتتاح 2 باب مدرسه جدید در بناب با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش

با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور،مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی وتجهیز مدارس استان آذربایجان‌شرقی دو باب مدرسه در بناب افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش بناب ، دیروز قبل از ظهر ، دو باب مدرسه با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور،مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی وتجهیز مدارس استان آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

مهندس آذزنژاد ،مدیرکل نوسازی وتجهیز مدارس استان آذربایجان‌شرقی در مراسم افتتاح این مدارس گفت: دبستان شاهد شهید مختاری که عملیات اجرایی آن در سال 90 توسط اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی آغاز شده بود در زیربنایی به مساحت 1450 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال مقاوم سازی شده است.

مدیرکل نوسازی وتجهیز مدارس استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مدرسه راهنمایی علم الهدی که عملیات اجرایی آن در سال 90 توسط اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی آغاز شده بود در زیربنایی به مساحت 870 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و هشت صد و هفتاد میلیون ریال ساخته شده است.

گفتنی است دیروز قبل از ظهر ساعت 10صبح ،جلسه بررسی مشکلات فضاهای آموزشی،آموزش و پرورش بناب با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور،مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی وتجهیز مدارس استان آذربایجان‌شرقی،نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی،رئیس شورای آموزش و پرورش ،در آموزش و پرورش بناب برگزار گردید.