10 میلیارد ریال کالای قاچاق در بناب کشف شد

فرمانده انتظامی بناب از کشف انبار کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان ارزش ریالی این کالاها حدود 10 میلیارد ریال است.

[caption id="attachment_2178" align="aligncenter" width="588"] عکس تزئینی است[/caption] علی سلطانی‌وش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بناب از کشف انبار مخفی کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح چگونگی کشف و نحوه ورود پلیس به موضوع گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و به دنبال وصول گزارشات مردمی در خصوص انبار کردن مقادیر زیادی کالای قاچاق در یکی از کارخانجات اطراف شهر بناب، مأموان پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی و شناسایی، موفق به کشف و انهدام این انبار شدند.

این مسئول افزود: در این انبار مقادیر زیادی کالای قاچاق از قبیل پوشاک، سیگار خارجی، لوازم خانگی و همچنین لوازم یدکی خودرو به مقدار 14 تن در قالب یک دستگاه خودروی خاور و پنج دستگاه خودروی نیسان وانت نگهداری می‌شد.

فرمانده انتظامی بناب میزان ارزش ریالی این کالاها را حدود 10 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: این کالاهای قاچاق از مرزهای استان آذربایجان‌غربی وارد شده و قاچاقچیان قصد داشتند آنها را به تهران و سایر استان‌ها انتقال دهند.

سلطانی‌وش خاطرنشان کرد: در این زمینه یک نفر به عنوان عضو اصلی باند قاچاق کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه کالاهای قاچاق کشف شده به زودی به گمرک تحویل داده می‌شود، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و غیرقانونی اقتصادی در شهرستان مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا به موقع با آنها برخورد شده و از اخلالگری‌های اقتصادی در کشور جلوگیری شود.