باقری بنابی: شهرک صنعتی شماره 2 بناب در حال آماده‌سازی است

نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره دو بناب در 800 هکتار زمین درحال آماده‌سازی است، از سرمایه‌گذاران خواست تا با استفاده از تکنولوژی روز نسبت به ایجاد واحدهای تولیدی در این شهرک اهتمام کنند.

حجت الاسلام شیخ‌ رضا باقری‌بنابی صبح امروز درجمع فعالان اقتصادی شهرستان بناب با بیان اینکه شهرستان بناب بعد از تبریز دومین شهر استان از نظر اقتصادی است، اظهار کرد: تولیدکنندگان به عنوان جهادگران عرصه اقتصادی فعالیت و تلاش می‌کنند و باید از آنها حمایت شود.

وی از حل موانع قانونی صنعتگران توسط دولت و مجلس خبر داد و افزود: برای حل مشکلات تولیدکنندگان باید بیش از پیش همت و تلاش کنیم.

باقری بنابی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی شماره دو بناب در 800 هکتار زمین درحال آماده‌سازی است، از سرمایه‌گذاران خواست تا با استفاده از تکنولوژی روز نسبت به ایجاد واحدهای تولیدی در این شهرک اهتمام کنند.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان آماده‌اند تا سرمایه‌گذاران شهرستانی و سرمایه‌گذاران سایر شهرستان‌ها را حمایت کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عزم جدی برای حل مشکلات اقتصادی توسط دولت احساس نمی‌شود، از دولتمردان خواست تا با عزم جدی برای حل مشکلات اقتصادی همت کنند.

سعید برقی فرماندار بناب نیز در این نشست عدم وجود سرمایه در گردش توسط واحدهای صنعتی را از مشکلات اصلی این قشر نام برد و از مدیران بانک‌ها خواست تا در حمایت از صنعتگران اهتمام کنند.