علما برای روشنگری مسائل جامعه بیش از پیش اهتمام کنند

امام جمعه بناب گفت: علما و دانشمندان در محافل و منابر خود برای روشنگری مسائل جامعه بیش از پیش اهتمام کنند.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد شئون فرهنگی که در شهرستان بناب برگزار شد، ابراز داشت: عاشورا تمام هیمنه و ابهت پوشالی ستمگران را شکسته و به خاک مالیده است.

وی با بیان اینکه عاشورا و جمهوری اسلامی در برابر شرق و غرب و دنیا ایستاده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان مقتدرترین کشور اسلامی در روی زمین مقابل ظالمان قد علم کرده است.

امام جمعه بناب تأکید کرد: اگر امروز می‌بینیم دشمن جمهوری اسلامی در دنیا روز به روز در حال افزایش است، این ناشی از بالا رفتن اقتدار جمهوری اسلامی است و دشمنان می‌دانند که این اقتدار به کجا ختم خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از ادامه حرکت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران گفت: نباید خام و بی‌برنامه حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تأسی از عاشورای حسینی به حرکت خود ادامه داده و هرکسی بخواهد سد و مانع این حرکت و پیشرفت شود، شکست خورده است.

باقری‌بنابی با بیان اینکه نفسانیت نمی‌گذارد اهمیت و بزرگی کاری که جمهوری اسلامی انجام داد، مشخص شود، اضافه کرد: برای حفظ هویت و موفقیت نظام، عاشورای سیدالشهدا(ع) بهترین فرصت است.

وی گفت: باید دست به دست هم دهیم و با استفاده از سفره سیدالشهدا(ع) برای ترمیم کاستی‌ها گام برداریم و ضمن جبران کاستی‌های درونی، مردم را نیز با حقایق آشنا کنیم.

امام جمعه بناب یادآور شد: علما و دانشمندان در محافل و منابر خود برای روشنگری مسائل جامعه بیش از پیش اهتمام کنند.