تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل استادیوم ورزشی 10 هزار نفری بناب

فرماندار بناب از تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل استادیوم ورزشی 10 هزار نفری بناب خبرداد و گفت: با توجه به فعالیت خوب پیمانکار این پروژه امیدواریم شاهد افتتاح استادیوم ورزشی بناب در کمتر از زمان زمان بندی باشیم.

به گزارش بناب نیوز، ولی الله فرج‌اللهی پیش از ظهر امروز مراسم رئیس جدید اداره ورزش و جوانان بناب با بیان اینکه حوزه ورزش و جوانان حوزه حساسی است و نیاز به تلاش مضاعف دارد؛ اظهار  داشت: در هیأت‌های ورزشی شهرستان افراد مدیر و کاربلد زیادی حضور دارند که باید از ظرفیت آنها برای توسعه در بعدهای مختلف استفاده کرد.

وی افزود: مساعدت و حضور صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در کنار ورزش یک ظرفیت خوب برای ورزش این شهرستان بوده که باید از مشارکت آنها در توسعه ورزش استفاده کرد.

فرماندار بناب تصریح کرد: در عرصه جوانان نیز فعالیت‌های زیادی در این شهرستان آغاز شده که برگزاری کلاس‌های آموزش قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد ازدواج برای مزدوجین از جمله کارهای حوزه جوانان در این شهرستان بوده و توانسته قدم‌های مؤثری در کاهش طلاق در این شهرستان بردارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب همچنین با تأکید بر اینکه همیشه حاشیه برای مجموعه‌ها مشکل آفرین بوده از رئیس اداره ورزش و جوانان خواست حتماً سعی و تلاش آنها این باشد که از حاشیه دور باشند.

فرج‌اللهی با اشاره به برنامه‌های دولت در خصوص توجه به مسائل جوانان و توجه به مشکلات این قشر گفت: باید برای ایجاد شور و نشاط در جامعه و همچنین ایجاد اشتغال و ازدواج جوانان همه پای کار باشیم.

وی سپس از تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل استادیوم ورزشی 10 هزار نفری بناب خبرداد و افزود: با توجه به فعالیت خوب پیمانکار این پروژه امیدواریم شاهد افتتاح استادیوم ورزشی بناب در کمتر از زمان زمان بندی باشیم.

فرماندار بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله سیدمجید یزدانی در اداره ورزش و جوانان بناب برای رضازاده رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

سیدمجید یزدانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان بناب نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره از فرماندار و مجموعه مدیران شهرستان و واحدهای ورزشی و هیأت‌های ورزشی در حمایت از ورزش تقدیر و تشکر کرد.

سیدمجید یزدانی با بیان اینکه امسال بیستمین همایش بزرگ دوچرخه‌سواری بناب برگزار خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: سال گذشته اقداماتی در راستای ثبت دوچرخه بناب در فهرست آثار ملی صورت گرفته و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده‌اند.

وی در ادامه از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خواست برای ثبت همایش دوچرخه سواری بناب اقدامات لازم را مبذول دارند.

فارس.