کلنگ‌زنی دی‌‌کلینیک فوق تخصصی، مرکز جراحی مدرن و پلی‌کلینیک تخصصی سینا پرتو بناب

به گزارش بناب نیوز، هوشنگ شریفی رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بناب در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت ایجاد این دی‌کلینیک فوق تخصصی در شهرستان بناب، اظهار کرد: به دلیل عدم اکتفای عده‌ای از مردم به بیمارستان‌های دولتی در شهرستان بناب، انتقالاتی به مرکز استان صورت می‌گیرد و اکنون اگر این پروژه به اتمام برسد این انتقالات که از این شهرستان صورت می‌گرفت در همین دی‌کلینیک انجام خواهد گرفت.

وی افزود: در نظر گرفته شده است در این مرکزی که کلنگ‌زنی می‌شود تعدادی اتاق جراحی و مطب‌های پزشکان متخصص برای معاینه تشکیل شود.

شریفی گفت: در نظر داریم تراکمی که در مرکز شهر از لحاظ  درمانی وجود دارد را به محل این کلینیک انتقال دهیم تا این تراکم از مرکز شهر کاسته شود چرا که این پروژه در 10 طبقه و در مساحت 446 مترمربعی ساخته خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بناب، اتمام شده‌ این کلینیک را مجهزترین بخش درمانی شهر خواند و گفت: این دی‌کلینیک مجهز به سه اتاق عمل مدرن و با امکانات جانبی کامل برای آماده‌سازی برای عمل، قبل از بی‌هوشی، بعد از عمل، اتاق‌های بستری مجهز عمومی و خصوصی، آزمایشگاه با امکانات کامل، فضای مناسب رادیولوژی، زنان و زایمان، درمانگاه و فیزیوتراپی است.

وی در خاتمه، گفت: طرح توسعه فضاهایی برای امور اداری و پانسیون و درمان در طبقات در نظر گرفته شده و همچنین هزینه ساخت این پروژه 40 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.