به گزارش بناب نیوز، در این دیدار دکتر رادمرد ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت ها و ایثار و از خودگذشتگی های شهدای انقلاب اسلامی و همچنین شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و نیز شهدای مدافع وطن شکوه و سربلندی امروز ایران اسلامی را مدیون پیکر های در خون تنیده جوانان غیور این مرزو بوم در سایه هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی و همچنین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای  دانست و در ادامه با ذکر حدیثی از امام صادق (ع) به جایگاه رفیع شهدا اشاره کردند و بیان کردند که خداوند شفاعت سه طبقه را در قیامت قبول میکند؛یکی طبقه انبیاء، بعد از آن طبقه علماء و طبقه سوم شفاعت شهدا را.
ایشان شفاعت شهدا را شفاعت هدایت گرانه عنوان کردند و بیان داشتند که بعد از انبیاء و اوصیاء شهدا هستند که گروه مردم را از ظلمات گمراهی نجات داده و به شاهراه روشن رسانده اند.
وی ادامه داد: شهید فرحی و دیگر شهدا وقتی از هر آنچه که دارند گذشته‌اند نشان می‌دهد که شهدا آنچه را که دیده اند فراتر از دید ما است.
آقای  فتحی زاده، ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بناب نیز در خصوص حضور ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز بناب و هیأت رئیسه دانشگاه و نیز ریاست محترم کلانتری۱۲ در منزل شهید فرحی، این حرکت را بسیار پسندیده، خوب و ارزشی دانست و گفت: شهدا با خلوص نیت پاک و اعتقادی راسخ از جان مایه گذاشتند و به آرزوی دیرینه خود رسیدند و ما امروز هر آنچه که داریم مرهون و مدیون رشادت ها و خون پاک و مطهر این عزیزان است.
وی فرهنگ شهادت را یکی از بهترین و مهمترین شاخصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و از مسئولان خواست در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشند.
در این دیدار خواهر  شهید فرحی دانش آموخته رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور مرکز بناب ضمن دریافت گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی از ریاست محترم دانشگاه ، با ابراز خرسندی از حضور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب در منزلشان، قدردانی کردند.
در پایان این دیدار صمیمانه لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از طرف ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز بناب به خانواده گرانقدر این شهید عزیز اهدا گردید.